Stap 5: Genereren van inhoud
Bij het ontwerpen van inhoud voor dit display systeem is het belangrijk om te beseffen van schendingen van het venster. De schending van een venster is het uiterlijk van een object afgesneden als gevolg van de grootte van het venster (of in ons geval de reflecterende oppervlakte grootte). Wanneer dit gebeurt, lijkt het beeld een segment heeft gekort af en de kijker verliest hun opschorting van ongeloof. Wegens dit bevatte met behulp van objecten die zelf zijn goed werk. Voorbeelden van zelfstandige objecten zijn een boom, een auto, een horloge, een planeet, onder vele anderen. Objecten die minder goed werken zou iets als een hand/arm omvatten. Als u wilt weergeven een hand op behoorlijke schaal, de arm zou waarschijnlijk vallen de randen wordt weergegeven en het niet langer eruit zou een solid object zweven in de ruimte. Schaal is ook belangrijk om te overwegen. Projecteren kleine voorwerpen zoals een sleutelwerk heel goed omdat ze kunnen worden gezien op de ware omvang en zelfstandig op een manier die het zou moeilijk zijn om te ontvangen van een schending van het venster.
Als een object wordt weergegeven buiten de grenzen van het prisma, breekt het de illusie wordt gecreëerd. Wegens dit is het best het gebruik van zelfstandige objecten die passen binnen het gebied van de centrum van de display panels. Het is ook belangrijk om te beseffen dat elk licht in de kamer zal zowel de illusie dat de inhoud is weergegeven midden in de lucht te verbeteren, maar ook de kleuren gepresenteerd op het display wassen. Ik adviseer u een evenwicht te vinden de voldoet aan uw specifieke behoeften.
Werken met uw omgeving kan ook de illusie verder verbeteren. Bij het ontwerpen van inhoud voor een weergave die in uw omgeving zit, kan het zinvol zijn om na te denken over de krachten die van invloed kunnen zijn op de inhoud. Van wind, geluid, zwaartekracht en verlichting touch, aan temperatuur - helpt het toevoegen van meer input mechanismen ter ondersteuning van de illusie. Samen met dit, het is een sleutel te overwegen van de verlichting in de kamer. Aangezien we te met het geprojecteerde licht, hoe donkerder die de kamer is maken, hoe scherper de afbeelding verschijnt. In dezelfde zin, als de kamer te donker is, kunt u verliezen de achtergrond en de "zwevende" afbeelding niet langer als een referentiepunt te laten zweven in voor. Wegens dit, zult u waarschijnlijk wilt aanpassen van de verlichting om te zoeken naar een pasvorm dat u tevreden met bent.
Tot slot, aangezien de reflectie van de beeldbron op de buitenkant van het oppervlak van de reflectie gebeurt - een licht dat aan de binnenkant van het oppervlak van de reflectie schijnt zal geen invloed op het beeld. Het lijkt unintuitive, maar dit kunt u verlichting binnen het prisma toevoegen als u zou willen presenteren van uw object zittend op een oppervlak dat eronder of erboven verlicht als een schijnwerper.