In een eerdere instructable, beschreef ik het proces waarlangs kunt u een kopie van een fysiek voorwerp, ongewijzigd. Echter, zodra een object is gescand, de sky is the limit in termen van wat je om het doen kunt! Dit instructable breidt het vorige voorbeeld door aan te tonen hoe kun je een eigenzinnige bewerkingen en remixen gebruik van Meshmixer, en vervolgens met behulp van andere software slice het voor het afdrukken. Het opnameproces is gelijk aan de vorige instructable.
Hebt u nodig:
- Een camera (zelfs een smartphone zal werken, maar een DSLR betere resultaten zou kunnen opleveren)
- Een tuig te laat u de camera rond het object verplaatst als deze (optioneel, maar het helpt bij het verkrijgen van goede resultaten)
- 123D vangst software, vrij van http://www.123dapp.com/catch
- Meshmixer software, vrij van http://www.meshmixer.com/
- Netfabb Studio basissoftware, vrij van http://www.netfabb.com/download.php
- ReplicatorG software, vrij van http://replicat.org/
- Een 3D-printer