Stap 3: Getting ingetoetst
Hiervoor gaan we de joystick knoppen toewijzen aan toetsen die alles wat vaak niet wennen (ze moeten toetsen die je niet gebruiken zal terwijl het doen van dag tot dag dingen zoals surfen op het web of typen documenten (dat heeft te maken met de programmering van kwesties, maar ik zal krijgen in dat later))
Draai alle schroeven aan de achterkant van het toetsenbord (zorg ervoor om de verborgen onder de voeten (afbeelding 2))
Het verwijderen van de rug moet onthullen zoiets als beeld 3, dwz een belangrijke kunststofmatrix en een kleine printplaat
Verwijder de sleutel matrix en scheiden van de boven- en ondermarge (afbeelding 4)
Een toetsenbord werkt door het aansluiten van twee afzonderlijke contactpersonen wanneer een toets wordt ingedrukt, zodat elke sleutel een verbinding tussen een unieke verzameling contactpersonen maakt. Dit project werkt door het toetsenbord knoppen vervangen door knoppen voor joystick
Als de joystick knoppen zijn allemaal gekoppeld aan het spoor een 5 volt zoeken naar sleutels (die u niet gebruikt) op één van de helften van de matrix, die alle zijn aangesloten aan één contactpersoon (zie afbeelding 6)
Bijvoorbeeld in mijn project gebruikte ik sleutels in de numpad zoals ik ze nooit gebruiken. In de numpad vond ik dat de "/ 8 5 2 0" sleutels zijn allemaal verbonden aan de één contactpersoon dus ik koos die toetsen.
Na het vinden van de sleutels die u toewijzen welke andere contact zij verbinding maken wilt met, wordt dit gedaan door simpelweg met een permanent marker te traceren van de tracks op de andere helft van de belangrijkste matrix (afbeelding 7)
Op dit punt is het handig om de twee helften weer op elkaar en op een stuk papier mark die contacten leggen
het lichaam van het toetsenbord is nu nutteloos, maar u kunt het aan iets als dit