Stap 2: Stap 2: Plan uw lay-out
Deze stap is ook belangrijk voor de latere stappen. U zult willen nemen sommige fatsoenlijke kwaliteitsbeelden van de ruimte die u gaat schilderen. Probeer om hen als rechte op mogelijk. Ook, wilt u mogelijk eerst de kamer schoon zoals u in mijn foto's zien kunt, heb ik dit niet doen! Nu, het vinden van een goed beeld van wat het is dat om te schakelen van de kamer in. Persoonlijk ik gebruikte een SNES-emulator op mijn PC en nam screenshots van de functies die ik in de kamer wilde.
Open nu in photoshop of gimp of iets dergelijks, beide beelden. Uw kamer-image als basis gebruikt, verwijdert u de functies die u wilt toevoegen aan uw kamer vanuit de andere afbeelding en plak ze in de kamer. Photoshop-lagen zijn prachtig voor dit. Ik gemaakt van een laag voor elk item (Mario Yoshi, munten, champignons...) en plaatste ze rond de kamer in een lay-out die mooi stroomde. U kunt gemakkelijk lagen dupliceren en verplaatsen dingen rond als u werken in Photoshop. U wellicht enkele aanpassingen schaal doen, wees voorzichtig met dit, als u niet wilt dat de afmetingen van het item verdraaien en maken het misstaan. Neem de tijd hier en krijgen wat je wilt terwijl kunt u het gemakkelijk. Maar wees voorzichtig, hoe meer u conflictzones weg, hoe meer werk zul je later.
Zodra je hier klaar bent moet je een mooi beeld van uw eigen kamer die u kunt afdrukken. Print deze uit het beste wat die je kunt. Hoe groter hoe beter. Zorg ook dat uw kleuren naar wens uitziet, dit is uw cheatsheet voor de rest van het project. Zorg ervoor dat u deze afbeelding voor de volgende stap als goed.