Stap 13: detaillering
Het lichaam, grip, fin, gevest en schotel/mondstuk vergadering waren alle 3d afgedrukt op Shapeways. De trigger en trekkerbeugel waren gefreesd uit aluminium voor sterkte. De emitter zelf was lathed van roze acryl voor kijkt.
Dit was niet een heleboel plezier. Door het maken van een heleboel ondiepe passeert kon ik molen beneden de acryl staaf met diameter op een metalen draaibank, maar het spande veel in het proces en snijden in de vorm van de neus bleek onmogelijk. Dus dat werd gedaan door een bestand tegen het acryl terwijl het spinnen in de draaibank. Gelukkig was een diffuse oppervlak wat was wilde (beter laten zien het licht) dus er geen noodzaak verder te gaan dan 400-grit papier was in het schoonmaken.
U kunt optische helderheid bereiken, maar het vereist nat-schuren tot zo hoog als 2000 grit in progressieve stadia, dan acryl afslijping samengestelde.
De donuts en de energie-cel werden afgedrukt op TechShop in roze PLA, opgeruimd en glanzend-gecoat zonder schilderij. De details van de kant waren eveneens gedrukt door mij, maar die kreeg de dezelfde chroom verf op de andere delen. Dit was onderdeel van de filosofie van "make it kijken echt", evenals het gemakkelijker maken om het zand plat de zijkanten van het kanon; in plaats van lijmen dan schilderen, werden ze opzettelijk gedaan om een zichtbare naad tussen pistool en flitsen.
Een last minute inspiratie was een jaren 1950 "Atom" motief, met een tiki hoofd voor een kern. De laatste was het enige deel gemodelleerd buiten Fusion 360, als het leek eenvoudiger om het te doen in een veelhoek modeler.
Als het is gebeurd, kon ik niet te snel het combineren van deze verschillende netten, dus ik ze afzonderlijk drukte en gelijmd hen samen na afdrukken.