Stap 4: Component montage
Fusion 360 heeft de mogelijkheid om te importeren uit verschillende bibliotheken en bronnen. Ik afkomstig allermeest mijn elektronica uit Digikey of Adafruit, wat betekent dat ik 3D-modellen voor enkele van de onderdelen kon krijgen door te zoeken rond. Tegen de tijd dat ik hardware moet, echter, was ik in het midden van een vertraagde OS-upgrade die betekende dat ik kon Fusion 360's wolk diensten tijdelijk niet gebruiken. Wat betekent dat ik niet kon importeren standaard schroeven.
Dus ik de exacte hardware die ik wilde gebruiken kocht, het zorgvuldig gemeten en het mezelf gemodelleerd.
Elektronica zijn altijd een strakke pasvorm. Ik heb in mijn gedachten een project waar ik de onderdelen eerst picken, en ontwerpen de shell om hen heen. Voor deze ene, helaas, ik had een goedgekeurde en herhaalde shell, en ik had aan te passen de delen een of andere manier allemaal passen binnen.
Een andere nuttige techniek voor deze momenten is papieren poppetjes; exacte schaal vormen van papier uitknippen en hen rond bewegen op een vers blad van grafiek papier. Het is sneller dan grijpen delen één voor één in de meeste 3d of CAD-interfaces, en kunt u meer creatief met wat u probeert te zijn. En als je een aannemelijke passen, dan u het in de CAD.
Een ding die ik moest check-in meer detail; Ik nodig had om te zien hoe de trigger voelde ook hoe het eruit zag op het verplaatst, zodat ik een ander model in schuimkern gebouwd en aangesloten een trigger met dezelfde lente en switch die ik wilde gebruiken. Dit vereist ook een paar aanpassingen en iteraties om goed te krijgen!