Stap 6: Wijzigen de source-componenten aan elkaar passen
Wijzigen van de onderdelen is meestal een kwestie van wissen, roteren, schalen en dergelijke. Dit soort fundamentele object manipulatie in Adobe Illustrator wordt uitvoerig behandeld in veel tutorials die gemakkelijk te op het net, vinden zijn zodat ik niet het maken van een half-a...errrr... half gebakken poging om dit te doen hier.
Een paar dingen opgemerkt hier:
In de eerste afbeelding hierboven, heb ik niet gemaakt van beide zijden van de glyph nog. Aangezien het is symmetrisch rond een verticale as, is het veel eenvoudiger om de helft van het juiste en vervolgens een gespiegelde kopie maken van de helft. Zojuist hebt u line-up en samenvoegen van de twee helften. Het is leuk om te weten dat slimme hulplijnen en magnetisch punt er zijn om te helpen.
Wanneer snijden weg gebieden van uw componenten, de Pathfinder -> is Minus Front hulpmiddel uw vriend. Voorbeelden van dit hierboven zijn snijden uit het midden van de middelste versnelling met behulp van een eenvoudige cirkel geplaatst op de top en de resulterende versnelling kappen met het centrum, zodat ik niet perfect draaien moet voordat ik spiegelbeeld.
Als u wilt eigenlijk voegen de componenten tot meer complexe vormen,-de Pathfinder > samenvoegen tool is de manier om te gaan. Soms levert onverwachte resultaten op dit instrument (of ten minste onverwachte voor mij) dus wellicht te spelen rond met het een beetje te krijgen precies wat je wilt.
De tweede afbeelding hierboven ziet u de laatste glyph nadat ik een gespiegelde kopie van links plaatste de helft aan de rechterkant. Zoals u zien kunt, het is niet precies dezelfde breedte als het model, maar het is dicht genoeg voor mij!