Stap 1: Het 3D-model maken
In plaats van gebruik te maken van andermans model van een Trojaans paard, besloten heb ik om mijn eigen uit kras ontwerpen. Ik wist dat ik het uiteindelijke model wilde te zijn vrij simpel en hoekig, als dit zou gemakkelijker te deconstrueren in een zinvol aantal kartonnen panelen. Gelukkig, het is veel gemakkelijker om te modelleren van een gestileerde met lage resolutie paard dan een realistische en gedetailleerde.
Mijn oorspronkelijke plan was om te hebben genoeg ruimte in elk paar benen voor iemand te staan, met de persoon in de achterste gebogen vooruit en de persoon in de voorste positie rechtop, vergelijkbaar met een traditionele pantomime paard, alleen veel groter. In feite het paard uiteindelijk zo groot dat de persoon aan de achterkant zou kunnen heel comfortabel rechtop staan.
Ik gemodelleerd het paard in de Blender, beginnen met een eenvoudige kubus en diepte van de nieuwe gezichten van het totdat ik had een zeer ruwe schets van een paard, zoals weergegeven in de eerste afbeelding hier. Ik vervolgens verfijnd geleidelijk de vorm van het paard, de randen eventueel controledoeleinden totdat ik had iets veel meer onderscheidend. Ik gemodelleerd van de oren, de staart en de manen afzonderlijk, dan zich bij hen aan het paard met een Boole-bewerking.
De hele tijd ik was modelleren van het paard, ik zat te denken, "Zou dit goed 50 voet lang en gemaakt van hout eruit?" Als design gaan slips, ik heb genoten van heel dat een.