Stap 4: "vegen" de muur
Als je kijkt naar die knoppen grijs, moeten ze actief zijn nu.
- Selecteer de knop "Sweep".
U zult worden genomen om het dialoogvenster "Muur veegt". U zult merken dat er niet sprake zijn van enige veegt vermeld. Dit is omdat u niet elke actieve veegt in de tekening nog. Als je gebeurd om te slaan uw profiel in een speciale plaats kunt u klikken op "Profiel laden", blader naar het en laden, maar voor mij, ik niet hebt opgeslagen en geladen het net in het project, zodat ik toevoegen geselecteerd. Een standaard muur sweep wordt vervolgens toegevoegd aan uw muur.
- De standaardinstelling wijzigen op de naam van de sweep die u zojuist hebt gemaakt. Als u niet hebt opgeslagen, moet het iets zoals "Family1" worden genoemd.
- Zorg ervoor dat het selectievakje voor "Gesneden muur" is aangevinkt. Hierdoor is het de zwaai te snijden in de muur; anders zal de muur gewoon worden gemodelleerd als het doorlopen van de sweep, die in het echte leven is niet mogelijk en niet zinvol.
- Wijzigen van de hoogte van de zwaai naar hoe ver je zelf wil geplaatst, en zorg ervoor dat het wordt verwezen vanuit de basis of vanaf de bovenkant, afhankelijk van uw behoeften. In dit voorbeeld is het vanaf de basis 3' - 0".
- Klik op OK wanneer u klaar bent.
U kunt zien in het preview-venster dat de sill is geplaatst in uw muur, maar het is achteruit. 'Spiegelen' te selecteren in het dialoogvenster "Muur Sweep" gespiegeld langs de x-as, dus dat helpt ons niet. De enige manier die ik vinden kon om dit te bevestigen is om terug te gaan naar mijn profiel en het er verhuizen.