Stap 5: App uitvinder: ontwerper weergave
Designer-weergave
Het eerste ding om te doen is is om de ontwerper onderdelen alle lay-out op het scherm. Er zijn vijf knoppen die nodig zijn. Vooruit, achteruit, rechts draai linksaf en Stop. Omdat de app die ik heb ontworpen was echt niet van plan om te worden gebruikt op een telefoon, maar in plaats daarvan een 7 inch tablet. Ik wilde kunnen ophouden van de robot met zowel mijn rechts en links de handen, dus heb ik twee stop knoppen een aan elke kant om te komen tot een totaal van 6 knoppen. Dan zet ik mijn ListPicker of echt gaan om paar knop rechts in het midden met een dynamische label dat betekenen zou dat het apparaat is aangesloten. (Het label niet gecontroleerd als het apparaat wel heb verbroken.) Ik heb de regeling gebruik te maken van mijn scherm zo vrij mogelijk. Na de dropping de knoppen op het scherm, gebruikte ik de werkbalk aan de rechterkant de tekst die wordt weergegeven op de knop configureren. Ik heb alle knoppen etiketten de functie die worden gebruikt voor. (Ex. vooruit knop met het label naar voren; Terug knop terug; Listpicker label paar enz) waren er twee meer niet zichtbare onderdelen die ik toegevoegd aan de app een van hen was duidelijk de BluetoothClient maar ik heb toegevoegd werd de kennisgever. De kennisgever kunt u berichten weergeven. Ik voegde dit onderdeel, omdat ik zitten kundig voor een bericht aan de gebruiker wilde te schakelen Bluetooth op hun apparaat weergeven. Dit zijn de onderdelen die ik gebruikt om deze app te maken. Nu tijd voor het blok bekijken programmering.