Stap 3: Software
De software is recht vooruit geven de positie van de servo's en daardoor te klikken op de knoppen op de tabletten met de stylus.
Robot Tablet speler
door Lars Lewejohann
#include
Servo myservo [3]; maken van servo-object om te bepalen van een servo
int door1Srv [3] = {10,11,12};
VOID Setup
{
myservo[0].attach(door1Srv[0]); de servo op pin 10 hecht aan de servo-object
myservo[1].attach(door1Srv[1]); de servo op pin 11 hecht aan de servo-object
myservo[2].attach(door1Srv[2]); hecht de servo op pin 12 aan de servo-object
myservo[0].write(118);
myservo[1].write(100);
myservo[2].write(45);
delay(5000);
myservo[2].write(60);
delay(2000);
}
void loop
{
myservo[2].write(20);
delay(140);
myservo[2].write(90);
delay(3000);
myservo[0].write(145); 145
delay(1000);
myservo[1].write(100);
delay(1000);
for (int i = 0; ik < 3; i ++)
{
myservo [2] .write (20); //20
delay(240);
myservo[2].write(90);
delay(2500);
}
delay(80000);
for (int i = 0; ik < 4; i ++)
{
myservo [2] .write (20); //20
delay(240);
myservo[2].write(90);
delay(2500);
}
myservo[2].write(60);
delay(5000);
myservo[0].write(118);
delay(10000);
}