Stap 10: klinken
Nu is het tijd om alles samen! Neem van uw boltcutters en snijd de kop af sommige nagels. Een van de buitenste gaten een nagel erdoor en hebben ongeveer 1.5-2mm uitsteken van de achterkant, markeren de spijker op 1.5-2mm en snijd het (foto's 1, 2 en 3).
Neem een wasmachine en toe te voegen aan de nagel aan de voorzijde van uw schild (de kant met de stof). Plaats alles op uw aambeeld (ish-object) en klinknagel van de nagel (figuren 4, 5 en 6). Wegknipt het over, voeg een andere wasmachine en klinknagel de overkant (foto's 7 en 8). Herhaal dit proces voor alle, maar het centrum van degenen die de shieldboss(picture 9) zal vast.
Neem een stuk van de nagel duwen het via een van de gaten voor de shieldboss, het toevoegen van een wasmachine en klinknagel de bovenkant (foto's 10, 11, 12 en 13). Mark de hoogte bij 1.5-2mm aan de andere kant en verwijder de nagel en wasmachine. Knip de nagel en herhaal dit proces voor alle shieldboss gaten (foto 13). Degenen die het handvat doorlopen zijn een beetje langer natuurlijk.
Nu voor de laatste stap! Neem een oude hamer veilig in een benchvice (tenzij u natuurlijk een belang van metaalbewerking) (foto 14). Zet één van de klinknagels via de shieldboss en het schild (foto 15), wegknipt het over, en plaatst het op het "spel", zodat de klinknagel berust op de brandstapel (foto 16). Zet een wasmachine over de klinknagel en hamer naar beneden (afbeelding 17), doe dit voor alle de klinknagels. Flip-het hele ding over en plaats deze op uw aambeeld, de oude hamer samen met een ander kunt hamer merken achtergelaten door de vorige stap (figuur 18).
Uw schild, een riem doorverbonden met de "slots" en de shieldwall om te winnen uw strijd!!