Ik heb een fascinatie met om het even wat mechanische, vooral ouderwetse vintage Penny Arcades lang gehad. Ik herinner me de eerste keer zag ik een ouderwetse Penny Arcade, het was in één van de winkels langs de hoofdstraat in Disney World. Helaas, deze Penny arcade gesloten in de jaren 1990, maar het hield veel van de oude mechanische arcade games die lang voordat de eerste elektronische video spelletjes werden uitgevonden kwam langs. Mensen zouden hun centen drop in all-sorts van fantastische mechanische wonderen om games te spelen en om naar te kijken van filmpjes flip-boek lang voordat Pong en Pac-Man en Space Invaders ooit bedacht waren, lang voordat zelfs de televisie werd uitgevonden. Zoals ik erg jong op het moment was, vond ik het geweldig dat er waren echt arcadespellen die je zou kunnen spelen voor slechts een cent en dat werkte zonder videoschermen. Sinds die tijd, ik heb me afgevraagd wat het zou zijn om een meer moderne speelhal spel nemen en het omvormen van een mechanische penny arcade.
Dus, ik kwam met dit vaag idee dat ik wilde een of andere manier een klassiek videospel omzetten in een nog meer vintage stijl penny arcade. Als iemand die enigszins geïnteresseerd in stoom-Punk is, had ik gedacht dat een stoom aangedreven Victoriaanse stijl penny arcade dat gekenmerkt door buitenaardse wezens en levendige kleuren. Het idee begon met een idee van het nemen van het idee van het klassieke spel Space Invaders, en dit een of andere manier te veranderen in een penny arcade. Ik had drie grote obstakels die ik eerst te komen moest alvorens op deze uitdaging. Ten eerste, ben ik in een rolstoel met een paar grote fysieke beperkingen, zodat met behulp van de traditionele penny arcade materialen zoals zwaar hout en metalen was simpelweg niet mogelijk zal zijn. Iets dat gaat veel verder dan papier snijden met schaar begint voor het testen van mijn fysieke grenzen, dus ongeacht de arcade zou worden gemaakt van zou moeten worden zeer gemakkelijk te snijden en te werken met. De tweede belangrijke kwestie is dat moderne video spelen niet echt zijn gemaakt met de beperkingen van mechanische bewegingen in het achterhoofd. Zo veel als ik hebben van vreemdelingen barstte in vlammen als ze door een laser als vuren apparaat geraakt willen zou, zou het waarschijnlijk niet praktisch zijn (althans niet voor mijn eerste versie). Tot slot, ik heb echt geen ervaring in gebouw iets mechanische om te beginnen met, noch echt een idee wat ik aan het doen was... maar ik laat nooit dat stoppen mij voor. Ik had de algemene vaag idee van het maken van iets als een elastiekje shooter die schieten zou op het verplaatsen van vreemdelingen... en dus met dat in gedachten, begon ik gebouw met geen echte plannen in gedachten.
Doel van het spel.
Dit spel is getiteld Space Alien Invaders. I was just gonna noemen het Alien Invaders, maar dan ik bezorgd was iemand zou kunnen denken dat het doel van het spel was om te schieten op illegale vreemdelingen. Ik dacht "Space Invaders" was waarschijnlijk al handelsmerk, ik wil niet de eerste persoon die ooit krijgen opgeroepen door een mechanische arcadespel. Dus, het voorwerp van het spel is vrij eenvoudig. U zitten veronderstellen voor schieten de aliens, maar voorkomen dat het raken van de gebouwen van de stad. Als u toevallig een vreemdeling ruimte, laat ik beginnen eerst uitzetten door te zeggen dat ik een warme groet tot onze prachtige en welwillende buitenaardse opperheren uitstrekken. Vervolgens, ik niet op enigerlei wijze, vorm of vorm vergoelijken het afschieten van buitenaardse wezens of een soort van vreemd voor die kwestie. Het doel van het spel dus is niet echt te "schieten" om te doden van de buitenaardse wezens, maar is in plaats daarvan te voeden de aliens centen uit een stuiver shooter voordat de vreemdelingen binnenvallen de stad om te verslinden van de mensen die het ongetwijfeld verdienen om te worden gegeten. Het idee is om te voeden de vreemdelingen zonder kloppen van om het even welk van de gebouwen. Ik wilde alleen maar om ervoor te zorgen dat ik verduidelijkt dat alleen in geval.
Terwijl dit wordt gepresenteerd als één instructables project, kan het in feite worden onderverdeeld in drie afzonderlijke en even uitdagende instructables.
De Penny Shooter die op zich erg cool is.
De zwart-licht lamp
Het vak van de arcade
Wilt u heel wat tijd besparen en verminderen stress met dit project, kan u overwegen de Penny Shooter overslaan door vervangen door een eenvoudiger-elastiek pistool of een speelgoed-pop-gun. De schutter cent is ontworpen om te schieten centen met een automatische cent opnieuw loader, die, hoewel het is waarschijnlijk het koelste deel van dit project, het is ook veruit het meest ingewikkelde deel. U kunt ook waarschijnlijk overslaan de zwart-licht lamp door het vinden van iets klaar gemaakt lamp die past bij het doel.
Wat werkt en wat niet
Hoewel dit een functionerende Instructable, zou niet alles die ik beeld werken aan deze arcade game die feitelijk heeft gewerkt op de wijze die ik had gepland. Zoals ik was het maken van dingen omhoog als ik ging langs, u zult zien dingen te verbeteren langs de weg en ik suggesties om te voorkomen dat de problemen die ik tegenkwam. Bijvoorbeeld, was de oorspronkelijke bedoeling dat warmte uit het zwarte-licht in dit project de buitenaardse doelstellingen spin zou maken. Terwijl de vreemdeling draaien zal als een munt hun mond invoert, maakte ik de buitenaardse cut-outs iets te groot voor hen te draaien vrij van de hitte van het licht alleen. In theorie zijn mijn opdrachtgevers geluid, maar ik had geen tijd ter vervanging van de buitenaardse doelstellingen met kleinere doelen.
Waarschuwing
Nu, voordat u denken dat u wilt starten van dit project, eerlijke enkele waarschuwing. Dit project is een van deze bedrieglijk eenvoudige projecten dat, bij de eerste lezing, u aan jezelf denken zult dat je kunt gaan in een middag en het zelf bouwen. Hoewel het is heel eenvoudig, en misschien wegens dit feit, op een niveau van frustratie van 1 tot 10, 10 u wilt Guts uit uw oogappels... is dit arcade-project ergens tussen een 8 en een 9. Met andere woorden, op een gegeven moment die je proberen zal om Guts uit uw oogappels, maar naar alle waarschijnlijkheid slechts kort doen stoppen. Hoewel dit zou een fantastisch spel voor iets als een school beurs of carnaval, als u denkt dat u kunt bouwen aan een namiddag... mijn beste wensen aan u en uw begeleider bij het gekkenhuis, die zal worden het keurslijf op u worstelen.
Ook wees alsjeblieft zeker om te lezen van de opmerking van de veiligheid aan het einde van dit project. Zoals bij alle projecten, zorg ervoor dat het dragen van beschermende eye-slijtage (in de gebeurtenis willen Guts uit oog-ballen) en alle nodige voorzorgsmaatregelen te nemen. Dit spel laat nooit onbeheerd achter.
Materialen voor pistool
Geassorteerde balsahout (kunt vervangen door dunne triplex of andere hout voor de meeste gedeelten)
elastiekjes
1 inch nail spijkers (optioneel maar aanbevolen)
½ inch nail spijkers (optioneel maar aanbevolen)
Bamboo spiesjes
Stick gesneden aprox 6 inch vattenproducenten
schuurpapier
Kleine houten spoolt (optioneel)
kleine veren (optioneel)
Materialen voor Arcade vak
Piepschuim bord 2 bladen
Kaartmateriaal papier-zwart, wit en oranje
2 inch Brad bevestigingsmiddelen en ½ inch Brad bevestigingsmiddelen
Bamboo spiesjes
Balsahout
kleurenprinter-optioneel
Neon TL markeerders – optioneel
Kartonnen doos
Zilverpapier
Kleine houten spoelen
kleine kralen (optioneel)
fiets sprak cover (optioneel)
Materialen voor Lamp
Plastic leeg CD-doosje
Lege koffie kan
Fles Lampset
Zwart-licht
Schroeven
Contactlens flessen (gebruikt als voeten... kunt vervangen)
Tin snips
Boren of zagen - optioneel
Materialen voor alle componenten
Lijm
Exacto mes
Schaar
Hamer (optioneel maar aanbevolen)
Neon TL verf
Schuim borstels
Potlood
Permanente Markers
Kompas