Dit zal u door het proces van uploaden van de code aan uw respectieve scouts lopen.
- Voor uw water-main, unzip het bestand "BootstrapHALL"
- Voor uw outlet, unzip het bestand "PiezoFinal"
U zult merken dat deze bestanden een reeks van bitlash en pinoocio bevatten op basis van bibliotheken die nodig zijn voor uw code correct compileren.
Ook ziet u de opdracht 'shell eval' in de code. Onze vriendelijke vrienden bij Pinoccio gemaakt deze functie terwijl we aan dit project werkten zodat we berichten van onze Arduino schets te ScoutScript, en het mesh netwerk sturen konden.
Een snelle voorbeeld:
Shell.eval("Message.Scout(1,0)"); Deze coderegel initieert een bericht opdracht, informeren de voorsprong scout knipperen in elke lezing voor gemak.
Shell.eval ("hq.report (\"gallons_at_main\ ", \""+sGallons+"\ "\""+sGallons+"\")" "); Deze coderegel initieert een verslag hq (zoals beschreven in deel 3).
Omhoog volgende: Opslaan van de wereld een druppel op een moment, deel 5: het Dashboard