Het concept van deze tekening was een jurk met behulp van de Betabrand broek en hoodie sjabloon maken. Voor dit bijzondere ontwerp gebruikte ik een photoshop software en Autodesk Sketchbook Pro 6 (proef). Veel lagen en veel bijsnijden maar als u de basisbeginselen van het gebruik van een photoshop-software om te ontwerpen en texturen maken dan zou het vrij eenvoudig.
1. Neem de sjabloon Betabrand broek en tweemaal dupliceren. Nadat u uw duplicaten die u moet bijsnijden van de top helft (vooraanzicht) van de onderste helft (achteraanzicht). Met behulp van uw tweede dubbele laag moet u bijsnijden van de onderste helft (achteraanzicht) uit de bovenste helft (vooraanzicht. Dit zou gemakkelijker te maken van verschillende looks voor zowel voorzijde en terug (boven- en onderkant van sjabloon).
2. Selecteer de dubbele lagen van de bovenste helft en de onderste helft (weergave/rug vooraanzicht) van de hoodie sjabloon. Bijsnijden weg 80% van de mouw. Op het duplicaat van de lagen (vooraanzicht) gewas broek de de hele rechter/linker kant van de broek dan wissen de bovenste helft van het been broek die u hebt verlaten. Dit zou helpen vormen het vastnaaien van de jurk. Nee u wil vorm van de bovenste helft van de jurk te passen recht boven de taille en vorm van de onderste helft van de jurk (broek sjabloon) aansluiten recht waar de bovenste helft eindigt.
3. Maak een nieuwe laag voor de textuur van het kledingstuk. Ik kies een textuur dat ik al had en toegevoegd aan mijn ontwerp. Met behulp van de toverstaf kon ik gewas rond de jurk sjabloon op de structuurlaag. Ik maakte een laag kleur en bijgesneden het neer om te passen in het midden van de jurk maken de kleur effect blokkeren dan ik mijn toverstaf gebruikt voor het maken van een perfect gewas van het kleurblok voor de kraag van de jurk.
5. ten slotte, wilt samenvoegen alle lagen in de volgorde en verwijderen van lagen die niet nodig in het product voltooien zijn dan opslaan :)