Stap 3: 3D Modeling_legs
Mij wilden voor wekken benen voor de redwood burl die zou wikkel rond de golvende contouren van de randen. Om dit te doen, bracht ik de 3D-geometrie van Meshmixer in neushoorn modelleringssoftware. Ik begon met een raster werken uit en begon met het modelleren van het bovenste gedeelte van de tafelpoten, waarmee ik in een Boolean aftrekken om de omtrek van de redwood burl rand. Met de opdracht dupborder ik gescheiden uit de randen en koos de buitenste meeste een voor mijn gesneden bestand te gebruiken. Vervolgens voegde ik de onderkant van mijn benen, die verticaal interlock voor ondersteuning toegevoegd. Ik gebruikte ook een gezamenlijke compressie "Martin" in het midden van de 3 poten, aangezien zij moesten worden gemonteerd aan beide kanten van de redwood burl vanwege de bochten langs de rand. Zoals u zien kunt, is mijn been ontwerp niet voorzien in efficiëntie, maar eerder een esthetiek van overvloed, lijkend op een rups.