Stap 4: Eindstrijd voorbeelden
Type: Één of meerdere doelstellingen gehouden op einde van de slag. (Vlag, stokken, gebouwen, rekwisieten klap)
Strategie: Bepalen voordat het spel begint als je denkt dat je kunt krijgen en houd het doel alle spel. Zoniet hoe beter wilt misschien krijgen goede veldpositie en wacht tot veel van de andere ploeg al hun verf schot en voer vervolgens een duw aan het einde.
Type: Één of meerdere doelstellingen scoorde elke X minuten. (Vlag, stokken, gebouwen, rekwisieten klap)
Straegyt: Afhankelijk van waar u zich in het spel punten bevindt wise (het is altijd goed om te weten of een echt goede guesstimate voor de minimale punten moet je winnen) proberen te halen de eenvoudiger doelstellingen voor uw kant te houden en ze eerste te krijgen. Vouw uw strategie vanaf daar. Voor bijvoorbeeld als het is een 30 minuut eindstrijd en u houdt de vlag voor de eerste 20 minuten die zou krijg je de meeste punten voor de strijd zelfs als u al uw verf in die tijd uitputten om dit te doen. Zorg ervoor dat er niet een bonus voor wie het eind houdt. In dat geval houdt het de laatste 20 minuten, misschien wel de betere strategie.
Type: Het team te scoren de meeste "emmers" (rekwisieten in een krat, vlaggen over een lijn, de meeste spelers in een gebouw).
Strategie: Dit is een beetje moeilijker te plannen, maar meestal proberen en uw snelste mensen te scoren uit de pauze als je kunt sturen. Zodra beide ploegen graven in, om mensen naar het einddoel wordt veel harder.