Stap 1: modelleren
De eerste stap is om te komen met een afbeelding, kan het een foto, een tekening of zo eenvoudig schets, hoe eenvoudiger hoe beter. In dit geval was ik deze zeer eenvoudige schets op basis van een afbeelding van het internet gemaakt.
Zodra de uitvinder wordt geopend, alleen importeer het image dat u wilt omzetten in een sculptuur, het zal nuttig zijn om het te hebben als een gids voor het later het traceren van uw splines.
Maak een nieuwe 3D schets, is het belangrijk dat het 3D is. Vergrendeling in een weergave, in dit geval het bovenaanzicht, begin traceren spline krommen over de geselecteerde lijnen van de afbeelding. Met behulp van de opdracht van de sweep kun je later volume naar de spline-curve. Eenmaal tevreden met de resultaten, kunt u zet de weergave naar een loodrecht (rechts-links of voor-achter) en start duwen en trekken de spline punten. Opmerking: constant controleren dat de sweep-functie nog steeds zo is na het verplaatsen van een paar punten rond. Houd er ook om terug te gaan naar de oorspronkelijke weergave (boven) om te controleren dat de afbeelding intact is.