Stap 5: Item proces uitgevoerd
Het ontwerpproces betrokken constante schetsen van formele structuren in het werk, geholpen door de bronnen van inspiratie. Ook, hoewel het werk aanvankelijk gericht met behulp van Arduino geleidende stof om te navigeren van de ruimte aangedreven, een gebrek aan toegang tot hulpbronnen en technici terwijl in India, samen met een gecomprimeerde tijdlijn, leidde tot de besturingselementen omzetten in analoge joysticks binnenkant van de sculptuur. Grijpen de onderkant van het stuk een zou voelen de stokken en gaat u verder met het navigeren.
Ik heb gemaakt schaal tekeningen dienovereenkomstig, administratieve verwerking van de nieuwe controller methoden en de beschikbaarheid van materialen. Vervolgens ging ik verder met het bouwen van een armatuur met schuim en pijpen die via de hand van de vestigingsplaats van productie begroting ik te hoopte mijden van de spastische proces van het koppelen van het pantser van de stof. Dit leidde tot een merkwaardige omstandigheid. De eigenaardigheid van het object verbijsterd veel en verstoorde een opeenvolging van kleermakers, denken het was zwarte magie. Beter nog te laten samenvallen met de Indiase vakantie van Diwali, vond de kleermakers het Ravana, de mythologische antagonist vervolgens beschouwd. Een infusie in inhoud en verhaal bedoeld dat de bereid kleermaker resultaat een overhaaste, waardoor het werk een zak esthetische overneemt.
Op het einde omarmd ik het potentieel van de minder dan perfecte esthetiek, een marker naar toekomst werkt waar een evenwicht van handgemaakte onvolkomenheden aan industriële productie zal leiden tot verdere mogelijkheden.