Stap 6: Rijden SERVOS
Na het maken van verbindingen van servomotoren met Arduino en ontwikkeling GUI in LABVIEW is dit de tijd om te spelen met hen.
STAP 1: Ga naar het blok diagram van LABVIEW en merk sommige veranderingen voor
Ik heb gemerkt dat niet op de vi die hieronder zijn toegevoegd. wijzigingen aanbrengen in die geen. volgens de stappen te volgen.
Volg de hieronder gegeven stappen
1.
Initialiseren van de verbinding met de Arduino. Als niets is aangesloten op de ingang van de bron VISA zal de Init vi proberen de Auto verbinden met de Arduino.
Te versnellen van de verbinding of draadloos met een VISA-constante bron kunt opgeven die de COM-poort te gebruiken
2.
Instelt op het nee van servo's te gebruiken. Dit maakt de nul geïndexeerde array op de Arduino. Na het opgeven van het geen van de servo's wilt u dat u kunt verwijzen naar hen door No. (vanaf 0).
3.
De 2 servo's configureren door toe te wijzen dan digitale I/O pinnen.
4.
Een hoek naar servo 0 op basis van de lus iteratie schrijven.
Servo nul zal aan de gebruiker opgegeven hoek vegen en herhaal. Deze hoek is ook van de servo en weergegeven op het voorpaneel.
5. handmatig instellen van de hoek van de servo 2. Deze hoek is ook de servo afgelezen en weergegeven op het voorpaneel.
GA NAAR FRONT PANNEL
STAP 2.:
Na het maken van wijzigingen, klikt u op de knop RUN ligt boven in de voorzijde pannel.
STAP 3.:
SPELEN MET UW SERVO 'S. CONTROLE SNELHEDEN. INSTELLEN OP ELKE HOEK EN DOEN MEER DINGEN DOOR HET VERANDEREN VAN DE GUI IN FRONT PANNEL.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MOE WIL STOPPEN!!!
Stap3.: druk op de knop afbreken uitvoering precies goed naar de RUN-knop.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PROCESS STOPS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hier is een bestand dat is gekoppeld voor het beheersen van de servo. VOER DEZE GUI.