Stap 9: Loft de Tapered-gedeelte van de Shaker stijl poot
Houd de CTRL-toets ingedrukt en selecteer de vorige schets voor de onderkant van het been in de ontwerp-Explorer. Dit zal de tweede schets toevoegen aan het hok. Meer schetsen kunnen worden toegevoegd aan een loft te definiëren complexere vormen, maar een minimum van 2 zijn vereist.
Wijzig het veld Label "Taper been" en laat de rest van de opties ongewijzigd.
Druk op de knop OK te maken de Tapered been functie.
U hebt nu een taps toelopende Shaker been gemaakt en kunt u wat kleur en deel gegevens om te voltooien van het deel.
De bouw van de rechte kant langs de Y-as en verwijzing vliegtuigen oversteken aan de rand van recht niet-taps toelopende zal nu helpen oriënteren van het been bij het invoegen van het gedeelte in een vergadering. Gewoon weer op de geometrie van de referentie voor deel nadat het is ingevoegd in de vergadering. De conus is zo ondiep dat het is gemakkelijk om een fout maakt en het beperken van het been in een verkeerde richting. Het referentievlak ZX helpt Zoek de overgang van rechte kanten naar de conus en het been boven- en onderkant gezichten kunnen worden gebruikt voor beperkingen zoals vereist.
Dit is een geval waar de ervaring heeft geleerd dat het beter is om af te wijken van de standaard van de bouw van een deel symmetrisch over de oorsprong en de referentie-assen.