Stap 4: Configureer de Wiimotes
Om dit te doen, moet u het volgende doen:
- Schrijf een programma dat gebruikmaakt van de Wiimotelib SDK: http://wiimotelib.codeplex.com/
- Schrijven van een database voor het opslaan van de grenzen van het X & Y van uw doelen
- Bouw uw eigen infrarood sensor die kan worden geplaatst in uw schietbaan. Ik volgde deze stappen:
- Vinden sommige aardige Wiimote pistool bijlagen. Ik gebruikte de perfecte Shot: http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16878112013&nm_mc=KNC-GoogleAdwords&cm_mmc=KNC-GoogleAdwords-_-pla-_-NA-_-NA
Eenmaal ik bekabeld de Wiimotes naar mijn C#-programma, schreef ik een programma dat zou me om te definiëren waar in mijn oprit elk doel zou zijn. Ik instellen zodat ik kon gaan in "Leren Mode", het definiëren van elke doelstelling, druk op de A-knop op mijn Wiimote aan het definiëren van de coördinaten van de linkerbovenhoek van het doel en B definiëren de rechterbenedenhoek. Dit zou me te regelen van de doelstellingen, maar ik wilde en niet te hard code coördinaten in het spel zelf. Erg handig. Zie de foto's hieronder voor een visueel.
BTW, ik ben niet zeker of er een limiet aan het aantal Wiimotes u verbinding kunt maken. Vorig jaar voor mijn spion spel, had ik vier. Dit jaar kon ik slechts 3 hecht om wat voor reden.