Stap 6: Camerabewegingen
Camerabeweging is belangrijk bij het werken met de assen.
Bijvoorbeeld, in de eerste en de tweede foto's, kunt u zien dat de groene as die ik probeer te werken met met weg van mij, kampt dus Sketchup niet af op het rondt. Het zal Maak een lijn in een willekeurige richting of afronden op de rode of blauwe as.
Een andere reden waarom camerabeweging is nodig is omdat een lijn vanuit uw oogpunt er anders in grootte uitzien zal dan het werkelijk is. Check de derde foto. Schijnt als een ruwe zeshoek ik terecht zojuist? Echter als we een beetje bewegen, zien we wat ik eigenlijk heb gemaakt. (Derde foto) Niet wat was de bedoeling hè? De vierde foto is hetzelfde, maar ik heb een gezicht zodat kunt u het beter.
Waar, als ik had met behulp van punten vooraf, ik kon hebben gemaakt een perfecte zeshoek op hetzelfde vlak, maar ik heb om het even welk. Dit is ook waarom metingen zijn belangrijk.
Nu, terug naar onze 5mm 5 mm vierkant, als u op het gereedschap draaien klikt (boven zoom en heeft een groene en rode pijl), we kunnen beter rondkijken. Klik op de plaats die u wilt laten baan rond en beweeg de muis. Wanneer u klaar bent met een baan, je kunt loslaten van de muisknop ingedrukt.
CTRL op windows zwaartekracht uitgeschakeld en kunt u baan in verschillende hoeken.
Nu, naast het pictogram van de baan ziet u een hand. Dit is het hulpmiddel van de pan. U kunt verplaatsen van links naar rechts. Probeer het uit.
Hier is nog een tip: Holding shift op windows terwijl op de baan-tool maakt het in de pan tool. Dus verspil tijd schakelen tools.
Ook druk op de "O"-toets voor Orbit.