Stap 7: Push-Pull
Duwen en trekken kunt uitrekken een gezicht te geven een extra dimensie als een object. Om die reden kunt niet je duwen een gebogen oppervlak; zij tellen niet als gezichten.
Duwen en trekken, kunt u een 3D-object maken zonder te bouwen elk gezicht. Het is ook nuttig wanneer u oppervlakken als zijden hebben gebogen. Bijvoorbeeld maakt een cirkel te maken en omhoog te trekken het een cilinder. De platte kant van de cirkel telt als een gezicht. De gebogen kant van de cilinder niet.
Het pictogram voor push-pull is een dunne vierkantje met een pijl omhoog. Als u niet kunt vinden, drukt u op de "P" toets.
Om de duw- of trekaanwijzer, u kunt klik en sleep als de lijn en rechthoek, of klikt u op en typt u een dimensie.
Probeer te klikken op het vierkant dat u hebt, dan omhoog te trekken, dan in 5 te typen. het omhoog te trekken, vertelt sketchup in welke richting u wilt gaan van 5 mm. Wij doen geen ave om op te geven van de as al omdat u alleen duwen kunt of trekken in de richting het gezicht wordt geconfronteerd.
U kunt zien dat als ik de 5mm vierkant een kubus van 5mm, het gaat uit van mijn scherm. Met het gereedschap baan heroriënteren uw kubus zodat u goed kunt zien. (eerste en tweede foto's)
U kunt hier ook zien dat Sketchup me de instructies geeft voor het gebruik van het gereedschap draaien op de linker benedenhoek van het scherm, net als bij elk ander gereedschap. Als u problemen ondervindt of verward bent, kunt u verwijzen naar dat ook.