Stap 4: De muren en ramen
Nu een ander vak zo groot is als degene die we gewend zijn in de Boole-bewerking maakt het venster, maar ervoor te zorgen dat deze een breedte van ongeveer 5 cm – iets dunner dan de muur zelf heeft te maken. Nu het omzetten in een bewerkbare Poly als vóór... Selecteer de twee grote veelhoeken (zorg ervoor dat de achterkant een evenals), klik met de rechtermuisknop en inzet van hen met een waarde van 4 cm. Nu verwijderen de twee geselecteerde polys.
Ga in grens sub object modus door 3 op uw toetsenbord te drukken, selecteert u de twee open grenzen, en klik op de knop van de brug om te verbinden hen met een lus van de polys. Maak twee afgeschuinde dozen en plaats ze zoals te zien in de afbeelding hieronder om te maken van de divisies in het raamkozijn. Tot slot maak 3 meer vakken met een breedte van ongeveer 0,5 cm en plaats hen in het raamkozijn te vormen van de ruiten van glas.
Schakel de alle van de muur polys. Nu gaan hoekpunt modus en klik op de knop Splice vliegtuig. Het segment vlak aanpassen en maken van de bezuinigingen, zoals te zien in de afbeelding hieronder. Om af te sluiten de segment-vliegtuig-modus, klik op de knop segment vliegtuig nogmaals. Tot slot Selecteer de aangegeven veelhoek en extruderen het naar binnen met een waarde van ongeveer 7 cm.
Info: U heeft deze bezuinigingen op het maken van sommige gids geometrie die gebruikt zullen worden om toe te voegen van verschillende materialen aan de muren en ook te plaatsen van een lamp achter het bed.
Vul nu de rest van de kamer met alle rekwisieten die u in gedachten hebt