Mijn antwoorden op de Make-To-Learn wedstrijd:
Wat ik heb gemaakt:
Ik maakte een multiplayer iPad app genaamd snelle Racing. Het object is eenvoudig - gebruik uw vaardigheden te onttrekken om te duwen van een auto van de baan en de finishlijn eerst. Het beschikt over één eenvoudige aanrakingscontroles, ondersteuning voor één tot vier spelers, en het bevat heldere graphics en muziek.
Hoe maakte ik het:
Ik ontwikkelde het spel met behulp van software genaamd GameSalad. Het is een visuele redacteur die wordt uitgevoerd op de top van x-code. Ik kreeg de muziek voor dit spel van een website genaamd incompetech.com. Ik begonnen met het ontwerpen van het spel in Keynote op een iPad. Vervolgens heb ik de programmering voor het spel op de computer. Tot slot begonnen ben ik om de grafische bestanden en opmaak van het spel (een van mijn favoriete onderdelen). In totaal werkte ik op de app voor ongeveer 2 1/2 maanden.
Waar maakte ik het:
Ik voornamelijk gewerkt aan dit app thuis over het weekend wanneer ik hoefde niet te vrezen voor schoolwerk. Ik doodled soms ook uit ideeën voor de app toen had ik vrije tijd op school. Mijn familie en vrienden sociaal assistente mij uitproberen snelle Racing en gaf me feedback.
Wat ik geleerd:
Ik leerde dat ik een iPad app maken kon! Dit project leerde me hoe met multitouch in mijn games. Ook geholpen om mijn grafisch ontwerp vaardigheden te verbeteren en liet me nieuwe software te gebruiken voor. Bouwen van Rapid Racing hielp me erachter te komen hoe goed testen en publiceren van een app naar de Apple AppStore.