Stap 1: Krijgt het idee
Dus voordat je echt beginnen kunt, die je moet hebben een voorlopig plan en weet van algemene maten nodig.
Verzamelen enkele referentie foto's uit te werken. Deze gebruiken om u te helpen met het ontwerp. Hier is een kleine schets van mijn begrip. Ik heb het verschillende kleuren om te visualiseren van alle onderdelen:
1. het lichaam compartiment: dit is waar je lichaam zal gaan wanneer je dragen.
2. de projector vak behuizing: dit is het vak die in het bezit van de projector en de spiegel
3. het scherm
4. het control panel: waar koppelt u de joystick
5. de deur van de munt: Hiermee kunt u eenvoudig toegang tot de projector box om zet het in- en uitschakelen en vervang de batterijen.
6. de zijpanelen: u deze toevoegen aan het bouwen in de buurt van het einde ter dekking van naden en tape.
7. het teken: het teken van de pacman aan de bovenkant van het spel
Dit helpt ook met maten bent u een persoon van getallen. Ik probeerde metingen van de onderdelen, maar uiteindelijk heb ik vinden het makkelijker om gewoon de vleugel van het voor het grootste deel.