Stap 7: Plan de interne structuur & prototyping!
We deden dit door het maken van een nieuwe generieke Revit familie, en vervolgens het nesten van onze huidmodel in die. De 'traditionele' familie editor in Revit is een beetje makkelijker, wanneer het gaat om vaste-stijl modelleren uitzien, of bij het omgaan met vergaderingen van onderdelen. We hebben de neiging om te werken in deze manier vaak hoe dan ook, dus het is voor ons sneller dan het gebruik van de meer complexe massa bewerken.
Één ding die Revit is awesome op maakt echt slim modellen. Ik was in staat om een parametrische 'gat' familie, gewoon een cilinder echt, dat waar een boutgat moest worden vertegenwoordigd. Het zou blijven 'waar' of 'normale' aan de oppervlakte, zelfs als ik het rond, sleepte zodat ik bout gaten gelijkmatig op de panelen van complexe huid echt gemakkelijk plaatsen kon. Ik kon dan dat 'gat' aansluiten op de huid, en krijg perfecte gaten in een complex oppervlak waar ik wilde hen gemakkelijk.
Zodra we wat we nu riepen de 'schotten hadden' gemodelleerd, maakten wij sommige prototypes! We proberen om ze te maken zo snel als we kunnen zodat we onze veronderstellingen en ideeën zo vroeg mogelijk kan testen. Het is zeer eenvoudig te maken van 1/2 of 1/3 schaal prototypes bij het werken met digitale fabricage. Het prototype helpt echt om problemen vroegtijdig, wanneer er is nog tijd om iets over hen te doen. We knippen de Schotten uit multiplex, sleuven hen samen, dan de huid van een flexibele PVC plastic folie gesneden en geschroefd het gewoon naar het frame met kleine houten schroeven.
Na het kijken van het prototype, we het uiteindelijke model getweaked net een beetje, en het was klaar voor de volgende stap...