Stap 3: Omzetten in Minecraft
Voor mijn voorbeeld, ik ga ervan uit dat u hebt gedownload van de mazen van het r2d2.3ds van scifi3d.com, het uitgepakt uit het zip-bestand en het in je .minecraft\mcpipy\models map zet.
Vervolgens in Minecraft (ik beveel een creatieve superflat wereld, maar in mijn screenshot ik deed het in overleving) type
(Geen extensie op r2d2.) Hierdoor genereert u een gigantische (de standaardgrootte is 100 blokken) R2D2 standbeeld gecentreerd rechts op de top van de speler (u moet mogelijk teleport weg).
Er zijn een paar opties die u met de render-script gebruiken kunt. Een volledige commandline zullen:
waar momenteel de enige optie is "n" voor niet-destructieve (dit wordt de standaard ruimen van een grote rechthoekige prisma voor de uitgang uitgeschakeld), en u kunt het weglaten van de opties als u wilt hen niet, de grootte van de grootste afmeting in blokken is en yaw, pitch en roll kunt u wijzigen waar het model aanwijst (de hoeken zijn alle in graden). Bijvoorbeeld, jij /py renderen r2d2 50 voor een meer beheersbaar R2D2, en je kan hem wijs 45 graden met de klok mee van zijn normale wijzen met /py renderen r2d2 50 45.
Waarschijnlijk zal uw initiële weergave teleurstellend. Ten eerste, het hele beeld zal worden gemaakt uit steen. Ten tweede, in veel gevallen de afbeelding zal worden liggend op zijn kant (u kunt oplossen. Nu moet u tweak de materialen en andere opties voor het model.