Stap 5: Potlood + papier = FUN
Categorieën
Tekent een raster/grafiek met een letter in elk vak op de linkerkolom. Dit kunnen elke letter of zij kunnen uw favoriete woord spellen. In de bovenste rij, schrijven categorieën zoals "meisjes naam jongens naam lichaamsdeel, dier, plaats, bezetting, kleur, auto" enz. Spelers om de beurt op de proppen met woorden voor elke categorie die met de letter van die rij beginnen. Het doel is om te komen met woorden niemand anders gebruikt. Puntensysteem? Zeg jij het maar.
Waarom? Omdat.
Elke persoon schrijft een vraag die begint met "waarom," zoals "Waarom honden blaffen?" of "Waarom hebben mannen tepels hebben?" of "Waarom mensen geeuwen?" Dan Vouw de bovenkant van het papier over te verbergen van de vraag en deze doorgeven aan iemand anders die, zonder het lezen van de vraag, schrijft een antwoord beginnen met "omdat", zoals "want de Duitsers binnengevallen Polen", of "omdat je moeder gezegd." Lees dan de vragen en antwoorden voor hilarische resultaten.
Word gebouw
Kortom, een speler schrijft een brief. Een andere persoon voegt een brief, met de bedoeling van de spelling van een bepaald woord. Elke speler houdt het toevoegen totdat noch een andere brief kunt toevoegen. Als iemand denkt dat de andere speler niet kan eventueel kunnen denken van een woord dat, kan hij/zij die persoon wil het woord uitdagen.
MASH
Een favoriet voor jongere kinderen, MASH is een spel gebruikt om te voorspellen de toekomst van een persoon. Één speler vertelt elkaars fortuin. De waarzegster begint met het schrijven van mogelijke uitkomsten, beginnend met MASH (herenhuis, appartement, shack, huis) en meestal het maken van categorieën zoals echtgenoot, carrière, spouse's carrière, auto, huisdier en aantal kinderen. De mogelijke opties zijn gewoonlijk een mengeling van goed, slecht en gemiddelde. Het magische getal is afgeleid door de teller maken tally merken en de persoon zeggen wanneer te stoppen. Het magische getal wordt gebruikt voor het elimineren van keuzes tot links met één antwoord per categorie. Bijvoorbeeld, als de nummer 4 is, telt de teller M(1), A(2), S(3) en H(4). Huis is niet langer een optie. Blijven met behulp van het magische getal, overslaan doorgehaald opties en categorieën afgewerkt.
SOS
Net als tic-tac-toe, beginnen met een raster 3 x 3 of grotere maar nog steeds gelijke breedte en hoogte. Beide spelers kan zette een S of een O, met het doel voor een speler te maken op hun beurt de volgorde S-O-S onder verbonden pleinen (diagonaal, horizontaal of verticaal), en om zo veel dergelijke reeksen mogelijk te maken. Als een speler een S-O-S krijgt, kunnen ze blijven draaien totdat ze niet langer de volgorde. Anders draait alternatieve. Om bij te houden wie gemaakt die, een speler kringen sequenties en anderzijds zet een lijn door hunne.
Krabbel tijd!
Gemakkelijk. Iemand maakt een grote scribble-y knoeien op papier, en een andere persoon wordt toegevoegd aan het en maakt het in een afbeelding. Altviool! De inspiratie op Youtube kijken.