Stap 2: Bewerken widget
Uitgelegd hoe EDIT widget gebruiken op 500 pagina van segger van documentatie bestaat.
Om deze te maken hebben we het doen op zoals we deden in deel 1 om knoppen (1) te maken. Als u wilt instellen op bewerken doen widget parameters in widget callback functie in WM_INIT_DIALOG case(2). We moeten ook functie te koppelen ADC waarde heks bewerken. Ik zal laten zien (3) hieronder.
/**** 1 **************************************************************************************************************/#define ID_W0_EDIT0 (GUI_ID_USER + 3)static const GUI_WIDGET_CREATE_INFO _aDialogCreate[] ={{ EDIT_CreateIndirect , 0 , ID_W0_EDIT0 , 178, 15, 40, 20 },};/**** 2 **************************************************************************************************************/hItem = WM_GetDialogItem(hDlg, ID_W0_EDIT0); EDIT_SetHexMode(hItem, 0x1234, 0, 0xffffff); // set your own parameters/**** 3 **************************************************************************************************************/static void _ShowADCval(void){ WM_HWIN hItem; int adc_val = uhADCxConvertedValue * 30 / 4095; hItem = WM_GetDialogItem(oscWindow, ID_W0_EDIT0); EDIT_SetDecMode(hItem, adc_val, 0, 300, 1, GUI_EDIT_NORMAL); }