Stap 3: Controleer de armatuur
de aluminium blokken die ik gebruik bleven overs vanuit een ander project en dus ik snij ze te passen en doorboringen door sommige pilot in de gebieden die ik ging moeten de draden om in te passen en waar ik was gonna moet zetten in mijn stelschroeven.
de reden voor het gebruik van deze set schroeven is zodat ik kan aanpassen de verscherping op de draad armatuur stukken die ik gebruik. Als u verplaatsen en gebruik uw armatuur meer en meer het wordt natuurlijk losser dus om uit te breiden levensduur heeft schroeven helpt veel, kunt u oprapen stelschroeven bij de meeste bouwmarkten, die ik heb de mijne op brofasco. Ik gebruikte ook enkele kleine aarde magneten aan haar voeten te houden van de marionet in plaats op deze manier met een metalen vloer die de marionet blijft waar u hem plaatst. Ik heb hier ook afgebeeld een kraan set die ik op Canadese band op verkoop voor 20 dollar pakte. het heeft alle maten en heeft komen in zeer handig, voor degenen die niet deze kraan weten sets zijn gebruikt voor het maken van een groef in uw boorgaten om schroeven en bouten op gemakkelijk worden geschroefd zonder het strippen van het materiaal of de bouten.
voor deze poppen bit hoofd ik gebruikte een rubberen schroevendraaier houder zijn bedoeld om te houden van bits, terwijl het zit rond het handvat van de schroevendraaier. Ik gebruikte dit omdat ik iets soort contraption huis van de ogen en hebben ze zitten snuggly en dit net is er gebeurd moest met de perfecte grootte en vorm te gebruiken. in het ideale geval zou u een soort van complexe armatuur in het hoofd die kunnen houden van de ogen en misschien zelfs het bewegen van een mond.
in professionele instellingen allermeest naar de tijd de mond worden verwijderd en vervangen door verschillende bewegingen in plaats van het gezicht zelf te verplaatsen. Dit heeft geholpen nu met behulp van snelle prototypen te maken honderden als niet duizenden gezichtsuitdrukkingen en combinaties zo goed als 3D-afdrukken volledig onder de schedel. Als ik een 3D-printer had ik waarschijnlijk zou hebben ontworpen een onder schedel armatuur in een 3D-programma zoals Z-Brush en uitgeprint voor een perfecte pasvorm en misschien zelfs een beweegbare kaak of vervangbare gezicht stukken. met ditzelfde proces zou het gemakkelijk om een borst en bekken armatuur dat kan veel beter omtrek bij elke instantie marionetten evenals bieden meer complexe ontwerpen te maken
Nu u hebben geassembleerd de armatuur laat overgaan tot het BEELDHOUWEN...