Stap 8: Stop het licht: het spel!
Thats it, gewoon alle losse eindjes vastbinden en u hebt uw spel. Het spel heeft 3 niveaus, de eerste is de groene niveau. Stop het licht op de pijl en je zal maken om de gele niveau. Stoppen met het opnieuw en u zal het aanbrengen van de rode niveau. Stoppen met het nog een keer op de pijl en zult u ontdekken de regenboog.Ik dit spel voor 4 uur op een elementair/MiddenSchool carnaval geëxploiteerd en vond dat ongeveer 25% van de kinderen het spel binnen 7 schoten konden voltooien. Sommige nodig meer foto's en wat minder. Er was zelfs een kind in de eerste klas die het duel in 3 schoten meerdere malen maakte.
Er is veel ruimte voor verbetering in de code. Ik zou echt willen toevoegen een reset naar het spel te stellen het terug op niveau 1 in het geval een speler het spel kan niet worden voltooid. Ik wil ook de Arduino pulse het wanneer het zintuigen de trekker over te halen en geeft de speler het gevoel dat hij daadwerkelijk iets schoot te mounten van een trillende motor vanaf een mobiele telefoon in het geweer. Stuur me een lijn als u zou willen zien van de details over hoe deze functies toe te voegen!