1. CATCH THE BANK ROBBER - In deze taak, de cursisten werden gegeven kleverige rekbare handen (gekocht bij de partij-store) en moest gebruiken deze te halen het geld (bordspel geld/bills) en vangen de bankrover. De stagiair met de meest bedrag van geld ingebracht was de winnaar.
2. CAPTURE THE VILLAIN - In deze taak, gebruikt de stagiairs Darten te richten op de kwade Art verbergen in het gebouw (elke schurk was geplaatst in een kartonnen gebouw-venster met een bepaalde hoeveelheid punten verbonden). De stagiair met het meeste aantal punten was de winnaar.
3. AGILITY - In deze taak stagiairs die nodig zijn om zo snel als ze konden zonder geraakt door de villan de kwade macht lopen. Art stond aan één zijde van het gazon en gooide water doordrenkte nerf ballen bij de stagiairs als ze liep voorbij. De stagiair met de minste hits was de winnaar.
4. SAVE THE burger - In deze taak, liep de stagiairs door middel van een hindernissenparcours waar ze hun uithoudingsvermogen, alsmede het opslaan van een arme burger die gevangen door een schurk genomen werd (wij gebruikten een pop voor de gevangen burger) getest. De stagiair met de snelste tijd was de winnaar.
Aan het einde van de taken ontvangen alle stagiairs hun prijzen... Ze wonnen hun eigen superheld uniformen! (t-shirts met ijzer-op patches van hun nieuwe superheldennaam en het symbool)