Traditioneel, hebben 16mm filmmakers om te kiezen...
Eindigen op film en make $$$ prints met lo-fi geluid...
of...
Afwerking op video en krijg lo-fi foto met geweldig geluid.
Deze techniek biedt de voordelen van goed geluid en goed beeld en het kan worden gedaan met over het algemeen goedkope materialen en zeer weinig afhankelijkheid van dure lab diensten.
Houd in gedachten dat deze techniek een bepaalde werkstroom vereist voordat je naar het werkgebied van de projectie.
1.) schieten op film.
2.) op film bewerken en toevoegen van een leider van de Academy of andere visuele aftellen.
3.)uw film overbrengen in video met behulp van een methode die een constante snelheid van 24 fps of 23.98 fps garandeert.
(Dat betekent een projector "sync", een professionele telecine of misschien een video-opname van een goed onderhouden Steenbeck editor.)
4.) bewerken van uw geluid op een computer, met behulp van uw videokopie (s) als een referentie.
5.) pieptonen toevoegen aan uw audio track, gesynchroniseerd met de referentiekaders op uw leider.
6.) uw geluid als één AIFF- of WAVE-bestand exporteren, met de sync-pieptoon als het eerste geluid in het bestand.
Ik kwam met dit voor studenten aan Cooper Unie Art School, waar ik werk, dus het is niet een geraffineerde oplossing maar het krijgt de klus en kost in principe niets. Meeste projectors hebben een soortgelijk mechanisme, en u kunt waarschijnlijk komen met een ontwerp voor de puls-generator die past bij welke machine hebt.
Ik schreef de software in MAX/MSP en testte het als een zelfstandige toepassing van Mac OS X. Windows is ook een mogelijkheid, maar ik heb het geprobeerd. Info van de volledige software kan worden gevonden in de downloadlink in de laatste stap. (met inbegrip van de bron "MAX patch" die u vrij bent om Mangel, verbeteren, etc.)