Tastbare interactie designstudio: de "lamp" (2 / 5 stap)

int afstand = 0;
int distance2 = 0;

int analogPin0 = 0;
int analogPin2 = 1;

int rood = 11;
int blauw = 10;
int groen = 9;

int blue2 = 5;
int red2 = 6;
int green2 = 3;

zweven redVal = 0.;
zweven blueVal = 0.;
zweven greenVal = 0.;

zweven red2Val = 0.;
zweven blue2Val = 0.;
zweven green2Val = 0.;

VOID Setup {}
pinMode (analogPin0, INPUT);
pinMode (analogPin2, INPUT);
pinMode(red,OUTPUT);
pinMode(blue,OUTPUT);
pinMode(green,OUTPUT);

pinMode(red2,OUTPUT);
pinMode(blue2,OUTPUT);
pinMode(green2,OUTPUT);

Serial.begin(9600); Stel de seriële communicatie.
}

void loop {}
afstand = analogRead(analogPin0);
distance2 = analogRead(analogPin2);
Serial.Print ("waarde afstand:");
Serial.Print ("distnace waarde 2:");
Serial.println(distance);
Serial.println(distance2);

int redInt = 0;
int blueInt = 0;
int greenInt = 0;
int red2Int = 0;
int blue2Int = 0;
int green2Int = 0;
int fadevalue = 0;

Als (afstand < = 350 & & afstand > = 0) {}
blueVal = (350 - afstand) * (255/350.);
blueInt = blueVal (int);
}

else {}
digitalWrite(blue,LOW);
}

Als (afstand < = 300 & & afstand > = 50) {}
greenVal = (afstand - 50.) * (255/250.);
greenInt = greenVal (int);
}

anders als (> 300 afstand & & afstand < = 500) {}
greenVal = (500 - afstand) * (255/200.);
greenInt = greenVal (int);
}

else {}
digitalWrite (groen, lage);
}

Als (afstand < = 650 & & afstand > = 300) {}
redVal = (afstand - 300.) * (255/350.);
redInt = redVal (int);
}

else {}
digitalWrite (rood, laag);
}

Als (distance2 < = 350 & & distance2 > = 0) {}
blue2Val = (350 - distance2) * (255/350.);
blue2Int = blue2Val (int);
}

else {}
digitalWrite(blue2,LOW);
}

Als (distance2 < = 300 & & distance2 > = 50) {}
green2Val = (distance2 - 50.) * (255/250.);
green2Int = green2Val (int);
}

anders als (distance2 > 300 & & distance2 < = 500) {}
green2Val = (500 - distance2) * (255/200.);
green2Int = green2Val (int);
}

else {}
digitalWrite (green2, laag);
}

Als (distance2 < = 650 & & distance2 > = 300) {}
red2Val = (distance2 - 300.) * (255/350.);
red2Int = red2Val (int);
}

else {}
digitalWrite (red2, laag);
}

analogWrite (rood, redInt);
analogWrite (blauw, blueInt);
analogWrite (groen, greenInt);

analogWrite (red2, red2Int);
analogWrite (blue2, blue2Int);
analogWrite (green2, green2Int);
}

Gerelateerde Artikelen

Elektronische dobbelstenen bal

Elektronische dobbelstenen bal

Deze elektronische dobbelsteen simulator is een vervanging voor de dobbelstenen en andere randomizers in bordspellen. Het werd ontworpen met twee hoofddoelen in het achterhoofd. Eerst, naast het simuleren van dobbelstenen, moet het kunnen voor het ge
Sfeer (XY tabel van K'nex + Bewegingswetenschappen visualisatie)

Sfeer (XY tabel van K'nex + Bewegingswetenschappen visualisatie)

Dit instructable werd gemaakt als onderdeel van de CS-cursus "Tastbare Interactive Computing" aan de Universiteit van Maryland, College Park onderwezen door Professor Jon Froehlich. De cursus gericht op het verkennen van de materialiteit van int
Maak een interactieve Living Wall

Maak een interactieve Living Wall

dit instructable is gemaakt als onderdeel van het eindproject vereiste in de CS afgestudeerde cursus "Tastbare Interactive Computing" aan de Universiteit van Maryland, College Park onderwezen door Professor Jon Froehlich. De cursus gericht op he
Interactieve handschoenen

Interactieve handschoenen

Deze interactieve handschoen gebruikt flex sensoren, geleidend stof en een versnellingsmeter naar zin hand oriëntatie, bocht van elke vinger, en vingertop raakt. Het heeft ook een kleine motor in de palm van de hand voor haptische feedback. De handsc
Happy Feet: Interactieve voorstellingen!

Happy Feet: Interactieve voorstellingen!

Dit instructable is gemaakt als onderdeel van de CS afgestudeerde cursus "Tastbare Interactive Computing" aan de Universiteit van Maryland, College Park onderwezen door Professor Jon Froehlich. De cursus gericht op het verkennen van de materiali
HandSight: Een handschoen voor de Blind te voelen van de vormen en navigeren obstakels

HandSight: Een handschoen voor de Blind te voelen van de vormen en navigeren obstakels

HandSight is een prototype handschoen om te helpen blinden. Het kan voelen de lichtheid of donkerheid van een oppervlak met tastbaar terugkoppelt van een vibratie motor voor elke individuele vinger. Het kan ook zin van afstand van fysieke voorwerpen
Maestro - vinger gemonteerd invoerapparaat om te bepalen van de cursor.

Maestro - vinger gemonteerd invoerapparaat om te bepalen van de cursor.

Maestro is draagbaar apparaat met behulp van de oriëntatie van de vinger. Draagbare toestellen op de vinger heeft onderzocht om te bieden gemakkelijk toegang tot PC en omgeving (NailO, HandSight). Maestro gebruiker toelaat om te doen wijzen en scroll
Hacking A sleutelhanger Digitale Camera voor Arduino Control

Hacking A sleutelhanger Digitale Camera voor Arduino Control

fotografie opties voor de Arduino zijn weinigen en ver tussen. Webcams zijn niet praktisch voor toepassingen zoals kite fotografie of openbare fotografie, tenzij u het gevoel dat het kopen van een 200 voet USB-kabel. En de huidige technieken voor zel
StarryNight: Papier Circuits en Sterrenkunde voor Kids!

StarryNight: Papier Circuits en Sterrenkunde voor Kids!

Ooit keek in een hemel vol sterren en vroeg zich af wat je kijkt? Waar is de Poolster? Waar is de grote beer? Nou, hier de presentatie - 'Sterrennacht' een zeer leerzaam hulpmiddel voor Kids (en misschien volwassenen) om te leren over astronomie en e
Kat ogen bijhouden via Kinect

Kat ogen bijhouden via Kinect

Dit instructable werd gemaakt als onderdeel van de CS afgestudeerde cursus "Tastbare Interactive Computing" aan de Universiteit van Maryland, College Park onderwezen door Professor Jon Froehlich. De cursus gericht op het verkennen van de materia
Bouwen van een apparaat die clips aan je riem en bijgehouden hoeveel tijd u binnen en buiten besteedt

Bouwen van een apparaat die clips aan je riem en bijgehouden hoeveel tijd u binnen en buiten besteedt

ons doel in deze stapsgewijze instructable is het bouwen van een apparaat kunt u illustraties aan uw riem en dragen gedurende de dag.  Dit apparaat zal het loggen van gegevens dat wanneer gedownload naar een back-endserver-systeem, zullen een verslag
Kinect gebaseerde Mimicry Robot

Kinect gebaseerde Mimicry Robot

We ontwierpen een robot die kan reageren op opdrachten en gebaren nabootsen. Deze vier-legged robot is gebouwd met behulp van de volgende lijst van materialen:Micro Servo Motors x 6Arduino Uno x 1Microsoft Kinect x 13D afgedrukt lichaamsdelen van de
Bijhouden van het gebruik van Bluetooth Indoor positionering van de kat

Bijhouden van het gebruik van Bluetooth Indoor positionering van de kat

Dit Instructable leert u hoe te bouwen van een systeem voor het bijhouden van indoor positionering van katten. Het doel van dit project is inzicht krijgen in het huisdier positionering en zien hun interacties.Het systeem omvat RSSI (ontvangen Signal
Math Blox

Math Blox

Math Blox is een tastbare leuke wiskunde quizzen spel.Bekijk de video hierboven om te zien hoe het werkt! https://www.YouTube.com/watch?v=90Q0cenjk-cHet spel is ontworpen voor de Blox Board (hier beschreven) waarin de speler een set van vier nummers