Tastbare interactie designstudio: de "lamp" (3 / 5 stap)

Stap 2: montage


Arduino Hardware:
Zoals vermeld in de sectie "Concept Studies", de lamp maakt gebruik van vier I / R sensoren. Ik gebruikte in plaats van twaalf verschillende LEDs, 4 3 LEDs, waardoor me meer controle over de montage en plaatsing van de LED binnen de lamp (figuur 1). De draden voor I / R sensoren (figuur 2) zijn rechtstreeks verbonden met de pinnen van de ingang van de Arduino board, en de kracht en de grond bent verbonden met het breadboard met draden naar de Arduino. Elk van de vier I / R sensoren is aangesloten aan de ene kant van de lamp (figuur 3). Twee aparte Arduino boards Arduino boards met de identieke assembly en bedrading werden gebruikt (figuur 4).

Lamp:
Ik wilde verspreiden van verschillende kleuren binnen de lamp, dus ik doorschijnend plastic folie voor de buitenkant huid van de lamp (figuur 5 gebruikte). Een dekkende, grijze kunststof blad werd gebruikt voor het onderste derde van de lamp die bezit en heeft betrekking op de Arduino borads, draden en ik / R sensoren.

De kunststof platen zijn te dun om te steunen van het gewicht van de lampen, dus de fundamentele framwork van de lamp moest worden gebouwd met materialen die veel steviger zijn. Ik gebruikte voor het "lamp" deel, 1/8" dikke plexi glas (figuur 6). Vier lange vellen voor de zijkanten en een vierkant vel voor de top waren gesneden met de tabel zagen en gelijmd samen met Duco Cement lijm (figuur 7). (FYI, dikke plexi glas is onmogelijk om alleen met een mes snijden of exacto gesneden. Moet u de houten winkel wilt u snij ze in stukken die u wilt.)
De bas hout voor de benen van de lamp zijn ongeveer 3 voet lang (figuur 8), en werden gespoten met grijs, zodat deze overeenkomen met de kleurtoon van de gehele lamp (figuur 9).

Gerelateerde Artikelen

Elektronische dobbelstenen bal

Elektronische dobbelstenen bal

Deze elektronische dobbelsteen simulator is een vervanging voor de dobbelstenen en andere randomizers in bordspellen. Het werd ontworpen met twee hoofddoelen in het achterhoofd. Eerst, naast het simuleren van dobbelstenen, moet het kunnen voor het ge
Sfeer (XY tabel van K'nex + Bewegingswetenschappen visualisatie)

Sfeer (XY tabel van K'nex + Bewegingswetenschappen visualisatie)

Dit instructable werd gemaakt als onderdeel van de CS-cursus "Tastbare Interactive Computing" aan de Universiteit van Maryland, College Park onderwezen door Professor Jon Froehlich. De cursus gericht op het verkennen van de materialiteit van int
Maak een interactieve Living Wall

Maak een interactieve Living Wall

dit instructable is gemaakt als onderdeel van het eindproject vereiste in de CS afgestudeerde cursus "Tastbare Interactive Computing" aan de Universiteit van Maryland, College Park onderwezen door Professor Jon Froehlich. De cursus gericht op he
Interactieve handschoenen

Interactieve handschoenen

Deze interactieve handschoen gebruikt flex sensoren, geleidend stof en een versnellingsmeter naar zin hand oriëntatie, bocht van elke vinger, en vingertop raakt. Het heeft ook een kleine motor in de palm van de hand voor haptische feedback. De handsc
Happy Feet: Interactieve voorstellingen!

Happy Feet: Interactieve voorstellingen!

Dit instructable is gemaakt als onderdeel van de CS afgestudeerde cursus "Tastbare Interactive Computing" aan de Universiteit van Maryland, College Park onderwezen door Professor Jon Froehlich. De cursus gericht op het verkennen van de materiali
HandSight: Een handschoen voor de Blind te voelen van de vormen en navigeren obstakels

HandSight: Een handschoen voor de Blind te voelen van de vormen en navigeren obstakels

HandSight is een prototype handschoen om te helpen blinden. Het kan voelen de lichtheid of donkerheid van een oppervlak met tastbaar terugkoppelt van een vibratie motor voor elke individuele vinger. Het kan ook zin van afstand van fysieke voorwerpen
Maestro - vinger gemonteerd invoerapparaat om te bepalen van de cursor.

Maestro - vinger gemonteerd invoerapparaat om te bepalen van de cursor.

Maestro is draagbaar apparaat met behulp van de oriëntatie van de vinger. Draagbare toestellen op de vinger heeft onderzocht om te bieden gemakkelijk toegang tot PC en omgeving (NailO, HandSight). Maestro gebruiker toelaat om te doen wijzen en scroll
Hacking A sleutelhanger Digitale Camera voor Arduino Control

Hacking A sleutelhanger Digitale Camera voor Arduino Control

fotografie opties voor de Arduino zijn weinigen en ver tussen. Webcams zijn niet praktisch voor toepassingen zoals kite fotografie of openbare fotografie, tenzij u het gevoel dat het kopen van een 200 voet USB-kabel. En de huidige technieken voor zel
StarryNight: Papier Circuits en Sterrenkunde voor Kids!

StarryNight: Papier Circuits en Sterrenkunde voor Kids!

Ooit keek in een hemel vol sterren en vroeg zich af wat je kijkt? Waar is de Poolster? Waar is de grote beer? Nou, hier de presentatie - 'Sterrennacht' een zeer leerzaam hulpmiddel voor Kids (en misschien volwassenen) om te leren over astronomie en e
Kat ogen bijhouden via Kinect

Kat ogen bijhouden via Kinect

Dit instructable werd gemaakt als onderdeel van de CS afgestudeerde cursus "Tastbare Interactive Computing" aan de Universiteit van Maryland, College Park onderwezen door Professor Jon Froehlich. De cursus gericht op het verkennen van de materia
Bouwen van een apparaat die clips aan je riem en bijgehouden hoeveel tijd u binnen en buiten besteedt

Bouwen van een apparaat die clips aan je riem en bijgehouden hoeveel tijd u binnen en buiten besteedt

ons doel in deze stapsgewijze instructable is het bouwen van een apparaat kunt u illustraties aan uw riem en dragen gedurende de dag.  Dit apparaat zal het loggen van gegevens dat wanneer gedownload naar een back-endserver-systeem, zullen een verslag
Kinect gebaseerde Mimicry Robot

Kinect gebaseerde Mimicry Robot

We ontwierpen een robot die kan reageren op opdrachten en gebaren nabootsen. Deze vier-legged robot is gebouwd met behulp van de volgende lijst van materialen:Micro Servo Motors x 6Arduino Uno x 1Microsoft Kinect x 13D afgedrukt lichaamsdelen van de
Bijhouden van het gebruik van Bluetooth Indoor positionering van de kat

Bijhouden van het gebruik van Bluetooth Indoor positionering van de kat

Dit Instructable leert u hoe te bouwen van een systeem voor het bijhouden van indoor positionering van katten. Het doel van dit project is inzicht krijgen in het huisdier positionering en zien hun interacties.Het systeem omvat RSSI (ontvangen Signal
Math Blox

Math Blox

Math Blox is een tastbare leuke wiskunde quizzen spel.Bekijk de video hierboven om te zien hoe het werkt! https://www.YouTube.com/watch?v=90Q0cenjk-cHet spel is ontworpen voor de Blox Board (hier beschreven) waarin de speler een set van vier nummers