Stap 1: Spelregels
Het concept:
Het concept van het spel is, uw team echter veel spelers, probeert te bereiken van hun score limiet voordat de tabel de score limiet bereikt.
Score van grenzen: de grenzen van de score kunnen worden ingesteld op getallen die past bij uw niveau van de teams. Mijn vrouw en ik spelen zodat we een score van 60 bereiken moeten en de tabel moet een score van 15 bereiken. Als je niet weet waar te beginnen zou ik beginnen met deze score limiet combo en aanpassen van daar.
Scoren:
De SCORE van de spelers door pocketing ballen. Een bal kan worden gepot met uitzondering van de 8-ball. De 8-ball kan worden pocketed maar alleen wanneer er geen andere resterende ballen. De score die u ontvangt voor een bal pocketing is gelijk aan het aantal ogen op de bal. Bijvoorbeeld, als u de 9 bal zinken krijgt u 9 punten.
De SCORES van de tabel door uw fouten. De tabel krijgt 1 punt als neen bal is gepot op een schot, 2 punten op een kras, 4 punten als je krabben door het raken van de bal 8 en 8 punten als je krabben door het zinken van de 8-ball.
KRAS regels. Als u nul door het zinken van de witte bal de tabel 2 punten en de witte bal krijgt wordt geplaatst in het midden van de D-lijn. Als u een bal en kras zinken krijg je alleen de helft van de punten van de bal (afgerond naar beneden) en de tabel krijgt 2 punten.
Spelers om de beurt heen en weer, u niet blijven nemen van foto's nadat u een bal zinken.
Op de rem, ballen die zijn gepot tellen niet naar uw score en als er neen bal is gepot de tabel niet ontvangt geen punten. Als je op een rem krabben de tabel niet hetzij geen punten ontvangen en de witte bal ligt terug op het midden van de D.