Stap 5: Codering vervolgd...
De werking van het algoritme is zeer eenvoudig, het is gewoon de kwestie van het visualiseren van hoe de bot benadert de tekening van de afbeelding.
Dit is een uitgebreide uitleg en het gerust overslaan.
Ten eerste, ik zet het het beeld dat ik wil vestigen in png-formaat met behulp van sommige afbeeldingseditor, dan sla ik de afbeelding in de matlab-map. Ons algoritme zet nu dit beeld met behulp van canny randdetectie zoals aangegeven in de afbeelding hierboven. Het mysterieuze deel loopt dit beeld.
Wat de algo doet is het begint controleren de pixels van de omgezette afbeelding en wanneer er 1 die is aangegeven als de witte pixel in de afbeelding hierboven, het punt van de pen bereikt dat punt (het bereiken deel is behandeld in de vorige stap duidelijk) en legt de pen vervolgens gecontroleerd aangrenzende 8 pixels, indien hij een 1 vaststelt op dat punt bereikt zonder de pen op te heffen en verwijdert de vorige pixel om herhaling te voorkomen. Nu dit gaat zo door tot er geen 1s in de buurt (dit is een recursieve functie) vandaar trekt het vloeiende lijn tegelijkertijd te verwijderen. Het voltooit dan andere takken van de lijnen die uit de getekende lijn voortkomen zoals het controleert elke aangrenzende pixel. Dit algoritme maakt uiteindelijk het hele beeld. Nu kijken naar de video die is gegeven in het begin opnieuw en probeer de puntjes voelt u zich zeker een GEEKY geestelijke ORGASME dat ik voelde toen ik dacht dat dit elegant algoritme na veel mislukte pogingen verbinding te. HOOP DAT JE GRAAG MIJN INSTRUCTABLE DAT HET WAS MIJN EERSTE DUS EXCUSES VOOR A ROUGH TUTORIAL!