Stap 2: elektronica
1) installatie van de servo Arduino circuit - de eerste van alle dingen te doen is eigenlijk het verzorgen van alle elektronica. Nu om het hoofd van de verhuizing van de papegaai, moet een Arduino circuit set-up voor de servo. Om dit te doen, moeten we elke draden aan hun respectieve plaats op het breadboard te stoppen. U kunt uzelf te verwijzen naar de afbeelding hierboven of lees de instructie manuel van de servo Arduino circuit voor meer informatie.
2) codering van de Arduino (servo) - wanneer het circuit voltooid voor de servo is, een code moet worden ingevoerd in de Arduino (blik balg voor de code). Om dit te doen, moet de code eerst worden gekopieerd in de Arduino software. Daarna moeten we om het te uploaden op de Arduino zelf met behulp van een draad (verbinding maken met de computer en de Arduino). Dan kunnen we het testen. Het heeft verondersteld om te gaan van rechts naar links.
3) installatie van de Piezo elementen Arduino circuit - om onze papegaai "sing" het lied van tetris, een Arduino circuit moet op te zetten voor de piëzo-elementen. Dit zal fungeren als een "speaker". Om dit te doen, sluit u alle draden aan hun respectieve plaats op het breadboard. U kunt uzelf te verwijzen naar de afbeelding hierboven of lees de instructie manuel van het piezo elementen Arduino circuit voor meer informatie.
4) codering van de Piezo Arduino (piëzo-elementen) - wanneer het circuit voltooid voor de piëzo-elementen is, een code moet worden ingevoerd in de Arduino (blik balg voor de code). Om dit te doen, net als voor de servo, de code eerst moet worden gekopieerd in de Arduino software. Daarna moeten we om het te uploaden op de Arduino zelf met behulp van een draad (verbinding maken met de computer en de Arduino). Dan kunnen we het testen. De piezo elementen moeten een eenvoudige melodie spelen.
5) codering van de tetris-nummer in de piëzo-elementen - wanneer de piëzo-elementen de standaard melodie spelen kunnen, kunnen we deze melodie vervangen met de tetris-nummer. Dan moeten we eenvoudigweg de code te wijzigen. Om dit te doen, gewoon Kopieer de code voor de tetris-nummer en een bepaald deel van de oude code vervangen door de nieuwe (kijk balg voor de tetris-code)
Code voor de servo: https://www.Arduino.CC/en/tutorial/sweep?Action=so...
Code voor de spreker: https://www.Arduino.CC/en/tutorial/PlayMelody?acti...
Tetris code: https://github.com/electricmango/Arduino-Music-Pro...