Stap 3: 3D modelleren en printen
6) modellering van het hoofd van de papegaai - nu zijn we klaar met alle elektronica, hebben we nodig om te zorgen voor de 3D-modellering. Het eerste ding om te doen is het creëren van het hoofd van de papegaai. Dit dient te gebeuren met behulp van de software "Sculptris" (koppeling in de sectie materialen en gereedschappen). Deze software is echt nuttig omdat het laat je beeldhouwen in een bol. Het kost tijd om te wennen aan maar het is de beste software voor dit deel van de 3D-modellering.
7) modellering van het vak (lichaam) - zelfs dacht dat we niet krijgen om het gebruik van het model die we, in theorie ontworpen, een vak moet worden ontworpen. Om dit te doen, is de beste software "123D Design" (koppeling in de sectie materialen en gereedschappen). Deze software is een van de eenvoudigste software daar. En omdat we alleen een simpele doos met een open kant en een klein gaatje ontwerpt, 123D Design is de beste software.
8) modellering van een blok tetris - dit blok wordt gebruikt als een cracker voor de papegaai. We zetten het in zijn mond. Hoewel we niet krijgen om het te gebruiken (omdat we veel met de printer problemen), het moet worden ontworpen met de software 123D Design, nogmaals, sindsdien is het een zeer eenvoudig model te ontwerpen.
9) Extracting en afdrukken van de onderdelen - zodra elke onderdelen is ontworpen, de enige links is de bestanden extraheren uit het 2 verschillende software naar STL en kopieer deze STL-bestanden in de 3D-printer. We kunt vervolgens onze 3 modellen afdrukken.