Stap 4: Software and Finishing up!
Download het Zip-bestand uit stap 1 (als u niet reeds hebt).
Daar vindt u twee mappen: "bibliotheken" en "TextAdventure_T6963C"
Binnen de omslag van de bibliotheken is er de bibliotheek voor de weergave, pop dat in uw omslag van de bibliotheken van Arduino.
U kunt "TextAdventure_T6963C" waar u meestal uw Arduino projecten opslaan. Wanneer u het project opent, zult u opmerken dat er twee bestanden, TextAdventure_T6963C.ino (het hoofdprogramma) en Strings.h (de tekstreeksen voor het spel).
Nu moet u zitten kundig voor de Arduino software openen en de code uploaden naar je Arduino.
Wiezen programmering/testen en spelen met de code, het zal allemaal lopen vanaf de programmeur/usb, zodat u van de batterijen loskoppelen kunt.
Ervan uitgaande dat uw solderen is allemaal goed en wel, kunt u lijm/tape in het geval je Arduino en opruimen van de draden. Ik gebruikte dubbele dubbelzijdige tape vast te houden van de batterij clip doos deksel.
Thats it. Hoop dat je hebt genoten van lezend dit Instructable, en als u besluit om een van deze games, ik hoop dat u geniet ervan!
De video hier is van het spel ik gaf mijn vriend op Kerstmis, precies hetzelfde maar met een blauw scherm en een kerstboodschap toegevoegd wanneer deze is ingeschakeld.
Mogelijke verbeteringen:
Met slechts 32k van flash en 2k van sram was ik vrij veel op de grens van de Arduino Pro Mini. Een paar dingen kunnen worden gedaan om dit te verhelpen:
Gebruik van een Arduino zoals de nul (256 k flash en 32 k sram)
Gebruik een raspberry Pi (overkill?)
Toevoegen van een SD-kaartlezer en spellen opslaan op SD-kaarten?