Stap 1: Modellering de borst - deel 1
Ik schets eerst het object in Adobe Illustrator. Ik verkies Illustrator over de mogelijkheden van het overzicht van gereedschappen voor 3D-modellering.
Ik vervolgens exporteren als een AutoCAD-tekening, waarmee ik de vectorafbeelding importeren in SolidWorks.
Ik voer de nodige 3D manipulaties in SolidWorks.
Het is tijdens het overzicht dat ik ben van plan de 3D manipulaties. Men moet rekening houden met de soorten vectoren die nodig zijn voor het uitvoeren van bepaalde manipulaties. Het is ook in het overzicht fase dat ik ben van plan alle stukjes die van de ibehoefte. De bovenkant van de borst, beneden, benen, en in hoogste binnenvoering naar het huis van de elektronica zijn alle afzonderlijke stukken, en ik heb genoeg vectorillustraties model hen als afzonderlijke stukken.
Weergegeven, zijn de referentie foto's die ik heb gebruikt. Het is het beste als u het daadwerkelijke 3D-model extraheren kunt uit het spel, maar puur voor de textuur kaartafbeeldingen (het 3D-model gebruikt in-spel is ruw). Ik ben kundig voor vondst het papercraft model voor de borst, dus ik dat voor mijn referentie-beelden gebruikte.