Stap 2: Instellen van het spel-bestuur
17. Maak een rechthoekige doos (RectangleShape)
18. Controleer de grootte van de vierkanten zelfs. (Bijv. 100, 100)
19. Kopieer en plak het plein 8 keer, dus er 9 vakken zijn.
[Ordenen in volgorde voor het coderen van de eenvoudige]
20. schik ze in een raster van 3 x 3.
21. zorg 1 label aan beide zijden van het raster (links & rechts). Maak de tekst "Red" en "blauw.
22. Maak 1 tekstvak aan elke kant een naam het "BlueWinCounter" en "RedWinCounter". Houd de tekst leeg.
23. 1 Label boven aan het formulier maken. "PlayerTurnLabel" de naam en tekst leeg te houden.
24. plaats een OvalShape. Maak de rand kleur "DodgerBlue" of een blauw dat u wilt (cirkel is blauw)
25. de grootte van 75, 75 en de randdikte 9 maken.
26. invoegen 1 rechte lijn van vorm en kleur het rood.
27. Maak de randdikte 9.
28. Kopieer en plak deze, zodat u een andere regel dezelfde grootte hebben.
29. schik ze om een X vorm.
30. Kopieer en plak de cirkel totdat er 9 van hen (een voor elke doos)
31. schikken in volgorde. (Elke vorm heeft een naam: OvalShape1, OvalShape2.)
[Ordenen in volgorde voor het coderen van de eenvoudige]
32. Herhaal stap 27 & 28 voor de X-vorm.
[Vergeet niet te selecteren van beide lijnen, want er aparte vormen zijn.]