Stap 4: Wijzigen Spin om te ontvangen en verzenden op aanvraag.
We zullen het wijzigen van het bestand magic_ir_demo.spin in deze stap. Eerst zullen we het toevoegen van code die ons toelaten zal om het lezen van de code en code zal worden toegevoegd dat zal ons toelaten om herhaling van de code.
Ontvangende Code
De eerste om te laten zien in een seriële terminal die we moet de seriële terminal instellen door de aanroepende magicir.setup te lezen van de code. Dit zal dan terug naar het magic_ir_demo-besturingselement en laten voort te zetten, die we zullen vervolgens magicir.storecode noemen. Deze functie stelt de pinnen en begint een nieuwe cog en als resultaat gegeven. Het volgende is playcodeFormat die blokkeert totdat een code heeft ontvangen dan uitvoering zal blijven. (Foto 1)
Zodra een code heeft ontvangen zal de code informatie over de seriële terminal die u willen zult kopiëren en in uw code plakken uitprinten.
Wel enkele coderegels em [nummer]: = % aantal. U zult willen kopiëren alle lijnen met inbegrip van de lengte lijn. Het zal lijken op foto #2.
Zodra u deze code een nieuwe pub repliceren van de naam van de knop maken en plak deze in de pub hebt. Toevoegen "magicir.playcode (1, na de lengte-regel voor het verzenden van de code.
Zoals u in foto's 3 en 4 zien kunt, is er een voorbeeld van de knop druk op nummer 1.
Spelen van de Code
Wanneer we spelen van een code willen, wil we een pub zet de code in de juiste parameters en de gesprekken magicir.playcode noemen. Een voorbeeld is in figuur 3 en 4.
We beginnen in de belangrijkste pub de seriële terminal en leest informatie vanuit de seriële terminal. Zodra een teken is ontvangen, als lus zal analyseren van de personage en speel de juiste code. In afbeelding 5 hebben we cijfers 0 - 9 die we kunnen controleren.
De codes zijn afstand een Comcast zilver in de code van mijn Github.