3.5 jack usb
USB oplaadbare soldeerbout: Solderdoodle Pro
Klik hieronder naar onze Kickstarter projectpagina te bezoeken voor Solderdoodle Pro 2.0 en pre-order een productiemodel!«««http://www.Kickstarter.com/projects/249225636/sold...Solderdoodle Pro is een draagbare, draadloze, USB oplaadbare soldeerbout.
Hoe bouw je eerste Robot ($ 85)
ik heb gemaakt A nieuwe en bijgewerkte versie van dit. VINDT HET HIER********************************************************************************Update: Aan sommige 10.000 mensen die al het lezen van deze post, zou ik graag mijn excuses aanbieden
De eenvoudigste DIY gemotoriseerde gigapan versnelling
zoals velen van u al met een kijkje in mijn website ontdekt hebben, ik hou van fotografie en vooral 360° panorama's. Ik heb onlangs doken in de fascinerende wereld van Gigapixel fotografie. Dus ik kocht een gemotoriseerde statiefkop en ik heb sommige
Helping Hands voor het solderen
dit instructable zal Toon u hoe te bouwen mijn versie van de helpende handen gereedschap.Nu moet ik toegeven dat ik niet dit zelf precies dacht. Er zijn een heleboel Helping Hands ibles daar. Wat ik deed was ik nam drie ibles, en nam wat ik graag v
SBOT de gerecycleerde robot
SBOT is een multifunctionele robot vervaardigd uit gerecycled materiaal. Hij beweegt op de opdracht. Daarnaast toont hij de tijd in een bijgevoegde LED Matrix-wekker. Hij kan worden opgeladen met zonnepanelen, windturbines en andere bronnen van schon
PIvena montage-instructies (B +)
Dit instructable gaat om u te tonen hoe te monteren van het PIvena Raspberry Pi geval! Ga naar Lees meer over de PIvena, te thingiverse downloaden van alle bestanden van het ontwerp en maak je eigen of naar mijn Etsy -winkel te kopen van een kit.Stap
PIvena montage-instructies
Dit instructable gaat om u te tonen hoe te monteren van het PIvena Raspberry Pi geval! Ga naar Lees meer over de PIvena, te thingiverse downloaden van alle bestanden van het ontwerp en maak je eigen of naar mijn Etsy winkel te kopen van een kit.Op zo
Draagbare gevaarlijke Gas Monitor
Bouwen van een draagbare gas monitor om te controleren voor gevaarlijke hoeveelheden gevaarlijke gassen in uw huis, Gemeenschap, of voor onderweg en te voorkomen dat uw vrienden uit een sigaret verlichting tijdens een benzine-fight.*Deze tutorial too
3D afgedrukt Jack o ' Lantern USB-Stick
hier is mijn idee voor een echt cool feestelijke 3D afgedrukt Jack o ' Lantern met een LED-lichtbron die kan worden aangesloten op elke USB en thuis kan worden gemaakt, met alle geschikte USB en lamp. Ik gebruikte Solidworks 2012 voor dit project.Sta
USB-kabels met behulp van telefoon Jack kabel verlengen
deze dinky kleine USB-kabels die met elk device nu-een-dag komen vaak te kort zijn om te bereiken zelfs de USB-poort van een redelijke afstand. Nou, ik was moe van deze kabels, en heb ik besloten om een manier vinden om ze langer te maken. Betalen vo
Super gemakkelijk USB Powered Halloween Jack o ' Lantern
dit Is een vrij snel project. Als u dringend een LED-verlicht, powered USB-pompoen, dat wil zeggen.Stap 1: Get het spul. you need:-USB-kabel, van oude stuk-van-crap-muis of zoiets.-LEDs; Oranje, ik zou denken.-A weerstand.-Tools.-Sass.-Flair. (option
Hoe maak je een USB-laadkabel van neen-data
Uw USB betalen apparaten via de USB-poort kunnen worden aangevallen tijdens het opladen. Dit is aangetoond bij Blackhat 2013 (https://www.blackhat.com/us-13/briefings.html#Lau, http://www.extremetech.com/extreme/157207-black-hat-hackers-break-into-an
Lithium Heavy Duty zonne-USB Lader 2.0
Soms moet je een heleboel van zonne-energie om uw gadgets gaan. Grotere telefoons, tabletten en gadgets betekent dat ze meer power-honger. Wanneer normale DIY solar laders niet u, moet u te wenden tot de oplossing van een Heavy Duty.In dit project ga
USB-schrijfmachine ombouwkit
Er is iets zeer magisch over typen op die ouderwetse handmatige schrijfmachines. Vanuit de bevredigende module van de Openspringende toetsen, om de glans van de gepolijste chroomaccenten, scherpe merken op de afgedrukte pagina, maken schrijfmachines
Wijzigen van uw USB-hoofdtelefoon
wie heeft ooit speelde videospelletjes of zag films met behulp van 5.1 surround-geluid, weet, zijn pretty darn geweldig. Aangezien deze set-ups zo veel geld kosten, zijn er echter enkele andere oplossingen om surround geluid op uw PC.5.1 surround sou
USB-oscilloscoop met signaalgenerator
Hallo,in dit project wil ik je laten zien hoe maak je een gemakkelijke en goedkope USB-oscilloscoop.Specificaties:Prijs: 20$Frequentie: 2-20000HZResolutie: 16 bitsSpanningsbereik: +-7V / met sonde +-70VKanalen: 2X-Y modusSignaalgenerator: sinus, vier
Lithium accu Solar USB / iPhone / Arduino lader
Een van de meest leuke en nuttige projecten op instructables is het creëren van uw zeer eigen zonne-USB / iPhone-lader. Ze zijn niet al te moeilijk te maken, noch zijn de onderdelen overdreven duur of moeilijk te vinden. Voor het grootste deel doen z
Thermo-elektrische USB charger - off grid elektriciteit.
Deze vreemd uitziende pan is een apparaat voor het genereren van stroom uit een lage temperatuur warmtebron. Met behulp van het seebeck-effect, is het in staat om voldoende elektriciteit om te laden van een mobiele telefoon en andere USB-apparaten te
DIY Solar USB Charger
mijn naam is Joshua Zimmerman. (DOB: 10/21/1982... 21 oktober 1982)Mijn voorstel voor de Jack Daniels onafhankelijkheid Project wedstrijd is een low-cost DIY Solar USB Charger voor gebruik in huis, onderwijs en humanitaire doeleinden.Dus verworpen d
Verborgen USB opslag
Als u als me bent, u kan of kan geen geheime bestanden plotten wereldoverheersing en andere sluwe daden hebben. Deze bestanden moeten natuurlijk worden onttrokken aan de nieuwsgierige ogen van de zusters, FBI-agenten, grootouders, enz. We gaan om te