5 punts ster tekenen

Hoe teken je een 5-punts ster

Hoe teken je een 5-punts ster

Wanneer je veel dingen bouwen, je de neiging om als iets vanzelfsprekends beschouwen de dingen die je hebt opgepikt door de jaren heen. Dit Instructable is één van die dingen voor me--die hoe maak je een symmetrische 5-puntige ster is. Deze truc kan
4 essentiële opdrachten voor het maken van tekeningen in AutoCAD: gebruiken ze om te tekenen van een ster

4 essentiële opdrachten voor het maken van tekeningen in AutoCAD: gebruiken ze om te tekenen van een ster

Dit Instructable is geschreven voor degenen die net leren en beginnen met het doorgeven van een goed advies doel met AutoCAD. Het wordt ervan uitgegaan dat sommige faciliteit met de computer.Ik zal laten zien hoe maak je de ster boven met vier opdrac
Geavanceerde 3D tekenen in PowerPoint

Geavanceerde 3D tekenen in PowerPoint

Ja, Thomas hierboven ^ is gemaakt van 3D-vormen in PowerPoint!Ik heb besteed veel tijd proberen om mijn punt over te brengen in PowerPoint. Ik moet vaak ingewikkeld 3D mechanisme concepten lange uitleggen voordat ze goed zijn ontworpen, en 3D-diagram
Knop knoop sleutel ketting/armband ster

Knop knoop sleutel ketting/armband ster

Ik heb dit gebruikt als mijn handtekening cadeau sinds 19873 Strand Plait (vlecht)Mathew Walker knoop6 Strand Plait5 of 6 Strand ster knop knoopStap 1: Enkele voorbeelden van de ster knop knoop, Mathew Walker Knot, 3 & 6 Strand Plait Hier zijn enkele
Maken van een zeven puntige ster snel met Zotebook

Maken van een zeven puntige ster snel met Zotebook

Ongewone sterren zijn een geweldig design functie te breken van de symmetrie en aantrekkelijker maken.Met een paar eenvoudige bewegingen kun je een ongebruikelijke ster in Zotebook.Stap 1: Alles wat u nodig hebt is een iPad met de gratis Zotebook app
Hoe maak je snel een Kerstster verlicht

Hoe maak je snel een Kerstster verlicht

elke stad heeft een paar huizen die overboord met gigantische verlichte gazon decoraties tijdens de kerstvakantie.  De gedachte van de hand, het boren van gaten voor vulling met kleine lichten ontelbare heeft me behoed zelfs ophangen van een paar kle
Wanneer een Phillips is niet een Phillips Plus zo veel meer!

Wanneer een Phillips is niet een Phillips Plus zo veel meer!

Wanneer een Phillips is niet een Phillips - Plus zo veel meer!Een voortzetting van schroeven en stationsdoor Egon Pavlis, Biomedtronix Inc.Met overweldigende reactie op mijn vorige "ible" getiteld "Wanneer een Phillips niet een Phillips is?
Outdoor opknoping boom sterren.

Outdoor opknoping boom sterren.

Dit is onverwoestbaar is over het maken van sterren voor uw boom te dekken met kerst verlichting en hangen buiten voor de feestdagen.Dit is een project dat ik heb willen doen voor de laatste paar jaar en had ik eindelijk wat vrije tijd om te klop een
Taart Tin kerstboom met GE kleur effecten ledverlichting

Taart Tin kerstboom met GE kleur effecten ledverlichting

Een eeuwenoude DIY vakantie decoratie project voor uw voortuin is de pasteipan kerstboom. Dit instructable wordt beschreven hoe dit project bijwerken met de GE kleureffecten kleur veranderende LED lampen. De bollen GE kleureffecten kijken ontzagwekke
GoPro: Clip op Ring Light

GoPro: Clip op Ring Light

ik kocht onlangs een GoPro die gaf me een bos van nieuwe projecten, dus ik dacht dat het was hoog tijd ik proberen en maak mijn eigen Instructable te documenteren het allemaal, dus hier gaat :)De GoPro zuigen in de nacht. Daar zei ik het. Ze zijn gem
Maak een karton en Duct Tape tabel

Maak een karton en Duct Tape tabel

hebben u ooit nodig is een kleine, roerende tabel te werken aan een klein project?  Ik weet dat ik heb.  Wanneer ik op de Bank tot ben, verplaats ik enkel de kleine tafel over aan de Bank om in te stellen van mijn eten en drinken op.  En nog beter, h
De klauw kom

De klauw kom

Ik noem deze schaal 'The Clow Bowl' voor de algemene vorm, maar je zou kunnen noemen het een ster bowl, aangezien we zullen maken het uit een ster gevormd hout leeg. Kijken naar deze schaal van bovenaf zal maken lijkt een perfecte vijf punt ster, of
Maak een SHURIKEN (NINJA THROWING STAR)

Maak een SHURIKEN (NINJA THROWING STAR)

Ooit wilde een Ninja krijger gooien ster? Ik maakte een en ik wil delen met jullie over hoe om het te maken.Stap 1: Bekijk de VIDEO!Laten we het eenvoudig. Zodat u niet hoeft om te lezen alle stappen, maakte ik een Video over het maken van shuriken (
Bouwen van een ultra efficiënte koelkast

Bouwen van een ultra efficiënte koelkast

dit is mijn instructable op het nemen van een gewone koelkast, en waardoor het zeer efficiënte, door gebruik te maken van de koude winterlucht. Ik kreeg dit idee tijdens het werken aan projecten in mijn kelder. Ik heb genoeg gaan op en neer de trap,
Kerstboom Topper

Kerstboom Topper

Mijn vrouw voor onze eerste kerst wilde samen me om een kerstboom topper. Het idee van het gebruik van een massief blok van hout voor een ster en met een vlak stuur metaal en lichten te verpakken ingeklemd in het midden onmiddellijk kwam voor de gees
Hoe maak je een roos van metaal

Hoe maak je een roos van metaal

eerste ding u wilt doen wanneer het maken van een metaal steeg is ervoor te zorgen u hebben alles wat u nodig om het project te voltooien.De materialen die nodig zijn voor dit project zijn--Schroot of niet-schroot-een metalen staafHulpprogramma's die
Hoe "Halloweenify" uw foto's

Hoe "Halloweenify" uw foto's

hebben u ooit ingericht van uw huis voor Halloween en besefte je gezond familiefoto's niet overeenkomen met het thema van Halloween? Familiefoto's zijn leuk, nostalgisch en aangename; ze kon niet verder "Halloweeny."  Deze instructies zal u bege
Schetsmatig Kerstmis: Een familie-vriendelijke tekening spel

Schetsmatig Kerstmis: Een familie-vriendelijke tekening spel

sommige van mijn favoriete grappige familie momenten betrekken Pictionary en mensen raden de vreemdste dingen soortgelijke Jess roepen, "BABY vis MOUTH!" in When Harry Met Sally, en vreemd genoeg When Harry Met Sally eigenlijk maakt verschillend
Lego Star

Lego Star

Twinkle twinkle! Dit is een ander twofer Instructable die u hoe tonen zal kan zowel een 5-puntige ster en een 3-puntige ster thingy. Ik wens enkel dit dat LEGO gemaakt gloed in de donkere 1x2s, zodat ik echt deze twinkle maken kon!Stap 1: 5-punts ste
LED Throwie kerstboom decoraties (geen solderen!)

LED Throwie kerstboom decoraties (geen solderen!)

Ik maakte deze kerstboom decoraties met behulp van de laser cutter op MADE, de IRL hier in Barcelona.Voegde ik verlichting door het hacken van de klassieke LED Throwie ontwerp. De batterij (CR2032) zit in een uitsparing in het lichaam van de decorati