7 cijferige dobbelsteen
20 zijdige dobbelsteen "fuzzy"
Surfen op het Internet zal uiteindelijk leiden tot een willekeurig aantal websites aanbieden 20 dubbelzijdige fuzzy dobbelstenen voor uw auto in de achteruitkijkspiegel. Niet willen om de schaal uit de 20 plus dollar die heb ik besloten om mijn eigen
Plein 2 + cijferige getallen geestelijk
voor mijn eerste Instructable, postte ik mijn eerste Instructable over een leuke truc die ik had geleerd terug in junior hoog voor het nemen van de wortels van de kubus van grote aantallen (6 of meer cijfers) geestelijk. Het was een goed vond en goed
4-cijferige 7-Segment LED-Display + Arduino
ik onlangs kreeg een 4-cijferige 7-Segment LED-Display van Sparkfun, en kon niet wachten om het te gebruiken. Hier, zal ik u tonen hoe het, en sommige voorbeeldprogramma's te gebruiken met het draad!Stap 1: Display infoDit is de manier waarop het sch
Beheersing van een 7 segment 4 cijferige display met een Raspberry Pi
http://www.raspberrypi.org/forums/viewtopic.php?f=...Hier is een manier om 7 segment 4 cijferige weergave met een Raspberry Pi te besturen.Gelieve te stemmen als ik echt wil om te winnen een wedstrijd in mijn leven :-)Sorry no pictures :-(Stap 1: De
4-cijferige twee draad Display met Arduino
Ik was bezig met een project waar ik nodig een 4-cijferige display, maar toen werden artikelen over het hebben van het verbinden met de Arduino alle vond ik op de draad van 12 plus pinnen. Toen vond ik deze Suli-bibliotheek waardoor het zo eenvoudig
Blender grafisch ontwerp Tutorial - Hoe maak je een dobbelsteen!
Vandaag, zullen u leren hoe te maken van een eenvoudige, nog aantrekkelijk ontwerp in Blender-Een dobbelsteen. (Niet zoals in, dood R.I.P. maar in, een honkslag dobbelstenen)Leave Reacties als alles ging geweldig voor u!Stap 1: De invoering van de Ba
3D afgedrukt Microcontroller-dobbelsteen Roller
Dit is een project van de just-for-fun die ik deed in de Digilent MakerSpace. Meestal wanneer ik speel bordspelletjes gebruik ik een dobbelsteen-rolling smartphone app aangezien dobbelstenen zo gemakkelijk zijn te verliezen. Ik dacht dat ik zou probe
ATtiny85/45/25 LED dobbelsteen (Super simpel en goedkoop!)
Als je mijn 5 LED ATtiny85 POV display hebben gekeken, we de ATtiny met de Arduino geprogrammeerd. (Als u nog niet gezien, klik hier) Wij zullen doen het zelfde ding voor dit project LED dobbelstenen.De onderdelen van de totale kosten voor dit projec
Een LED dobbelsteen met behulp van een PIC 16F84 (of 16F88)
Dit is een opnieuw afdrukken van een project dat ik een aantal jaren geleden maakte-ik was trawlvisserij het web, en ontdekte dat anderen had geboekt, dus heb ik besloten om de details hier op instructables.com - zodat anderen kunnen profiteren.Veel
Met behulp van een 4-cijferige, 7 segment display, met arduino
In deze tutorial zal ik je laten zien hoe met een 7 segment display met 4 digits met behulp van arduino. Aantal fundamentele dingen die ik zou willen wijzen, is dat dit neemt bijna alle van de digitale pennen op de arduino uno, leonardo, de planken m
Arduino Nano TM1637 4-cijferige Display DHT11 temperatuur vochtigheid Sensor
Arduino Nano TM1637 4 cijferige weergeven DHT11 temperatuur vochtigheid sensorYouTube VideoDocumenten
MAX7219 - 8 cijferige LED Module beeldschermstuurprogramma voor ESP8266
MAX7219 8 cijferige LED Display Module is een van de meest populaire en wijd-beschikbaar vertoningsmodule, reeds in gebruik in vele 8/16/32 bit MCU projecten, nu is het tijd om te zien het werkt ook in het ecosysteem van de ESP8266 CBDBv2 EVO :)Stap
Arduino - TIJDBOM Airsoft met behulp van de KYX 5461AS 4-cijferige 7 segment Display
Hello wereld! Vandaag maakte ik een eenvoudige tijdbom met een 4-cijferige 7-segment Display (product nummer: KYX 5461AS). Het is zeer eenvoudig en opnieuw kan worden gebruikt voor meerdere dingen natuurlijk! U het starten met een knop, op zal op beg
7 segment klok met Temperatuurdisplay [ds18b20 en 5 cijferige display]
5 cijferige zeven segment klok met Temperatuurdisplay.PIC16F877A gebaseerd klok1, high-precision temperatuur sensor ds18b202, ds1307 RTC3, 4 schakelaars, gemakkelijke tijd aanpassen optie4, afwisselend van temperatuur en tijd weergegeven methode5, pi
Hoe om te gaan met 4-cijferige 7 segment display
Dit is een eenvoudige 4-cijferige 7 segment display. Dit display hebben twee soorten (gemeenschappelijk anode en gemeenschappelijke kathode). In dit instructable ik ga vertellen hoe u kunt weergeven van de karakters in deze disply. Ik ben niet met be
Laser Tripwire met 4-cijferige 7 seg Display voor mensen tellen
Ok zijn niet echt paarse maar de rest het nauwkeurig. Het oog is de LDR "Light Dependent Resistor" en het telt mensen.Bewerking:Een laserstraal is gericht in een deuropening. De LDR is op het ontvangende eind van de laser aan de andere kant van
5 & 8 cijferige Arduino teller
In dit project, kunt u een breadboard te gebruiken voor de montage van de 8-cijferige zeven segment LED display module en je Arduino Nano zodat u 5 & 8-cijferige teller-code kunt uploaden. Dat wil zeggen, twee verschillende programma's in een enkel p
Hoe instellen Up 6-cijferige toegangscode in iOS 9
Hoe te gebruiken 6 cijferige nummer toegangscode op iOS 9. Het zes cijferige toegangscode in iOS 9. iOS 9: toegangscode (6-cijferige wachtwoord). Zescijferige toegangscode aangezet in iOS 9. Apple iOS 9 op 8 juni 15 keynote heeft aangekondigd en bren
SketchUp - maken van een 20 zijdige dobbelsteen/icosaëder
Ik weet zeker dat er 20 verschillende manieren om te maken een 20 zijdige dobbelsteenmaar dit is mijn manier.Sketchup openen en hebt u nog steeds uw starter persoon, te ontdoen van hen.Stap 1: Goldent-rechthoekSelecteer het rechthoekgereedschap en ee
Kubus wortels van 6-cijferige getallen mentaal nemen
eerste Instructable, hope u like it.Math. Liefde het of haat het, moet iedereen het doen op een bepaald punt in hun leven. Sommigen van ons revel in cijfers en vergelijkingen en hebben een passie voor wiskunde. Dit Instructable is voor jou, oh wiskun