Stap 1: achtergrond
Na het doorvoeren van Arduino Simon Says ik begonnen met het krijgen van ideeën voor de manieren om het spel te verbeteren. Indien mogelijk graag vereenvoudigen mijn code ter vermindering van de hoeveelheid geheugen die wordt gebruikt. Een van de dingen die echt eats opwaarts geheugen in een schets van de Arduino is via de seriële interface. Aangezien het uiteindelijke doel is om dit spel op zijn eigen PCB en maken het een daadwerkelijke draagbare spel te verbinden met een computer voor het bijhouden van was niet uw vooruitgang gonna be een optie. Het verwijderen van de seriële opdrachten uit het spel liet 2004 bytes van de gecompileerde code. Dus besloot ik om me te helpen op weg naar mijn doel van nummerportabiliteit een LCD-scherm aan het spel toevoegen.
Dan begon ik te denken hoe ik het spel nog beter kon maken. En wat een betere manier om een spel leuker dan om het te spelen met een vriend. Dus zou ik moeten komen met een menusysteem waarbij u kunt kiezen tussen de 2 speltypes. Ik wilde ook het originele spel van Simon ook interessanter maken. Dus heb ik dat het zou mensen de mogelijkheid te geven besloten van hoeveel draait goed kon ze schieten voor. Niets als het geven mensen een doel te schieten voor om dingen te maken interessanter.
Nu begon een checklist van ideeën om samen te komen.
- Toevoegen van LCD-scherm
- Moeilijkheid opties voor singleplayer spel maken
- 2 spelerspel maken
Al deze ideeën heeft veel vragen opgeworpen.