Stap 3: versnellingsmeter
De reden is dat niet gemakkelijk is omdat links en rechts is afhankelijk van uw oriëntatie bij u van het geval ophalen. Met andere woorden, lopen naar een object en oprapen. Opmerking welke kant is links en welke kant heeft gelijk. Zet het neer. 180 graden draaien en weer ophalen. Merk op dat links en rechts is veranderd.
Dus, hoe deed ik bepalen welke manier werd achtergelaten en die terecht? Als je de titel van de stap leest zou je versnelling... weten. Als je in welke richting het geval opgevoerd wist wanneer het werd opgepikt, kon u 9 keer raden op welke manier de persoon werd geconfronteerd met 10. Vanaf daar kunt u het kompas toewijzen van waarden voor links en rechts.
Een ding die heb ik geleerd over versnellingsmeters:
-zij werken niet goed op breadboard/prototype boards
-ze willen een lange "leiband" zoals u hebben de neiging om gooi ze rond terwijl prototyping (zelfs als u niet te hoeft)
-Ze kunnen soms een pijn in de nek.